Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Trpící kuřata v Bageterii Boulevard nebo IKEA už neochutnáte

2 minuty radosti
Ilustrační foto: Pexels

Kampaň Rychlokuřata, o které jsme již psali, slaví další významný úspěch. Jejím cílem je, aby se obchodní řetězce, restaurace a potravinářské firmy zavázaly, že přestanou odebírat maso z rychle rostoucích plemen kuřat. Bageterie Boulevard vydala svůj závazek, že ukončí prodej výrobků obsahujících maso z těchto plemen kuřat, informovala nezisková organizace OBRAZ – Obránci zvířat.

Bageterie Boulevard je už druhým fastfoodovým řetězcem, který vydal prohlášení, že přestane prodávat výrobky z masa pocházejícího z rychlokuřat na svých více než padesáti pobočkách. Již dříve svůj úmysl ohlásil mezinárodní sendvičový řetězec Subway. Obě zmíněné společnosti mají v plánu přistoupit na dodržování mezinárodního standardu European Chicken Commitment do roku 2026. „Výjimečný chuťový zážitek, který nabízíme našim zákazníkům, není jediné, na čem nám záleží. Životní podmínky a dobré zacházení se zvířaty je pro naši společnost důležitou hodnotou. I proto jsme se rozhodli pro připojení k European Chicken Commitment, který garantuje vyšší welfare standardy chovu kuřat v našich dodavatelských řetězcích,“ okomentovala závazek Martina Hájková, manažerka marketingu Bageterie Boulevard.

Proti rychle vyhnanému kuřecímu masu se postavily také tradiční české supermarkety Konzum Ústí nad Orlicí a Jednota České Budějovice se svými značkami Trefa a Terno. Nekvalitní kuřecí neochutnáte už ani v IKEA a dalších řetězcích. To je za tři měsíce, které kampaň na podporu kuřat běží, obrovský úspěch. „Stále více firem si uvědomuje, že si jejich zákazníci nepřejí podporovat utrpení zvířat, a tak jim vychází vstříc,“ uvedl vedoucí kampaně Rychlokuřata Radim Trojan ze spolku OBRAZ – Obránci zvířat.

Foto: OBRAZ – Obránci zvířat

Autorský článek Gabriely Brázdové s použitím informací z OBRAZ – Obránci zvířat

Související články

Zaručeně zlepší den

Pakt proti dezinformacím generovaným AI má omezit narušování demokratických voleb

Živá hudba vyvolává mnohem silnější emoce než ta streamovaná

Astronomové objevili tři nové měsíce

Vědci se chtějí inspirovat mravenci při léčení lidí

Inspirativní rozhovor

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.

Pozitivní kniha

Inspirace z knihovny: Naplňte svůj život radostí. Objevte Moc přítomného okamžiku

Inspirace z knihovny: Naplňte svůj život radostí. Objevte Moc přítomného okamžiku

Zastavit se a jenom být. Dokážete to? Zní to velice jednoduše, ale provedení v praxi se mnohdy…