Současné situaci se obdivuhodně přizpůsobili nejen mnozí podnikatelé, ale i neziskové organizace. Preventivní kampaně neziskovky Loono jsou nyní online a vlivem aktuálních událostí brzy přibudou nová témata.
Nezisková organizace Loono školí českou veřejnost již více než šest let. Lektoři z řad lékařů, mediků a dalších odborníků předávají v rámci úspěšných kampaní #prsakoule nebo Žiješ srdcem důležité informace srozumitelnou formou a nabádají k důkladné prevenci. Tým Loono se však svého poselství nevzdává ani v době, kdy je zdraví na prvním místě, ale přednáškové sály zůstávají uzavřeny.
„Prakticky okamžitě jsme vytvořili edukační materiály ke koronaviru, které dnes používají stovky firem, nemocnic, škol, lékáren i domovů seniorů. Z workshopů jsme přešli na webináře a přepracovali jsme strategii na rok 2020,“ řekla v nedávném rozhovoru pro Pozitivní zprávy zakladatelka neziskové organizace Loono Kateřina Vacková.
Prozradila také, že kromě nové kampaně o duševním zdraví zabrousí i k aktuálnímu tématu imunity a ve svých plánech myslí také na zdravotníky. Připravovaná akademie jim umožní zapracovat na komunikačních dovednostech a lépe se přizpůsobit nové digitální éře.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Mistrem života je každý z nás. Zjistěte, jak aktivovat svůj potenciál
Život před každého z nás bez výjimky staví různé zkoušky. K někomu přichází v podobě nemocí, k…