České řešení pro tvorbu a správu webových stránek a online obsahu používá stále více firem. Software, který vznikl v Brně, propaguje české odborníky ve světě.
Podle magazínu Fortune, který každoročně zveřejňuje žebříček firem s globálně největšími tržbami, software využívá 74 z 500 nejúspěšnějších firem. Za softwarem stojí brněnská firma Kentico. I její úspěch je důkazem, že brněnští odborníci dosahují úspěchy nejen na poli národním, ale i celosvětovém.
Mezi společnosti, které český software využívají, patří mimo jiné velké firmy jako Heineken, Hyundai nebo Honeywell. Hlavním důvodem úspěchu českého softwaru je především jeho komplexnost. Kentico totiž firmy využívají nejen pro vytváření a správu webových stránek, ale také pro tvorbu e-shopů, řízení marketingových kampaní či tvorbu interních firemních informačních sítí.
„Velkou mírou k tomu ale přispívá také naše filozofie – vše programujeme a vytváříme tak, aby výsledné řešení přineslo co největší užitek firmám, které jej využívají,“ uzavřel za Kentico Petr Palas.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Sněhová sestřička na vás dýchne kouzelnou vánoční atmosférou
Ve vzduchu poletují sněhové vločky, přes okno je vidět rozsvícený stromeček a uvnitř to voní po…