Na světě je spousta dobrých lidí a různé příběhy to opakovaně potvrzují. Tento se odehrál ve Virginii a jeho hlavní hrdinkou je dobrosrdečná baristka tamního Starbucks.
Krystal Payne byla tou dobou ve Starbucks zaměstnaná teprve krátce. Neslyšícího zákazníka Ibbyho Piracha obsluhovala pouze jednou. To ale stačilo, aby z práce přišla domů odhodlaná naučit se základy znakové řeči.
Dalšího dne předala Pirachovi lísteček s informací, že se znakovou řeč učí, aby mu umožnila stejný zážitek jako jakémukoliv jinému zákazníkovi. Pro něj tento krok natolik znamenal, že má lísteček zarámovaný ve svém domě. Baristka už nyní dokáže prostřednictvím znakové řeči nabídnout Pirachovi běžný servis.
Zdroj: CBS
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Moje milá smrti pomáhá přijmout ztrátu blízkého a najít sílu žít
Spousta lidí se jí bojí, protože se s ní všichni bez výjimky alespoň jednou v životě setkáme. Co je…