Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Společnost Toma odstartovala kampaň na obnovu studánek

2 minuty radosti
Zdroj fotografie: zivestudanky.cz

Společenská odpovědnost firem už není v Česku cizí pojem. Další, kdo se rozhodl podpořit smysluplnou věc, je firma Toma vyrábějící džusy nebo ochucené vody. Právě vody se týká i její vlastní kampaň.

Projekt Živé studánky si klade za cíl navrátit přírodním studánkám život. „Voda dává život, a proto je pro nás ctí, že jí ho můžeme vracet obnovou vodních zdrojů v přírodě a pomoci vybraným pramenům ve studánkách k jejich záchraně,“ uvedl brand manažer značky Michal Vávřil.

V začátku projektu si firma vytipovala studánky vhodné k obnově v 6 krajích napříč republikou. Na základě hlasů veřejnosti bude v každém regionu vybrána jedna vítězná, kterou pak společnost znovu oživí. Motivací pro hlasující je možnost vyhrát některou z cen.

Přestože studánky už v dnešní době neslouží primárně jako zdroj pitné vody, zůstávají důležitou součástí přírody a oblíbeným prvkem v krajině. Rekonstrukci potřebuje velká část z nich, naštěstí existuje i velké množství nadšenců a dobrovolníků, kteří se této záslužné aktivitě věnují.

Související články

Zaručeně zlepší den

Říkáte svým psům, že je máte rádi? Podle nové studie vám zvířata rozumí

Z ruiny hradu Hartenberg se díky nadšencům stala vyhledávaná památka

Jak na prevenci rakoviny prsu? Přečtěte si 9 tipů na zdravá prsa od neziskovky Loono

Vědci úspěšně otestovali vakcínu, která zastaví postup Alzheimerovy choroby

Inspirativní rozhovor

Díky klientům poznávám sama sebe, říká pracovnice centra pro lidi bez domova

Díky klientům poznávám sama sebe, říká pracovnice centra pro lidi bez domova

Přečtěte si rozhovor se studentkou, která pracuje v brněnském Kontaktním centru pro lidi bez domova.