Společnost Toma odstartovala kampaň na obnovu studánek

2 minuty radosti
Zdroj fotografie: zivestudanky.cz

Společenská odpovědnost firem už není v Česku cizí pojem. Další, kdo se rozhodl podpořit smysluplnou věc, je firma Toma vyrábějící džusy nebo ochucené vody. Právě vody se týká i její vlastní kampaň.

Projekt Živé studánky si klade za cíl navrátit přírodním studánkám život. „Voda dává život, a proto je pro nás ctí, že jí ho můžeme vracet obnovou vodních zdrojů v přírodě a pomoci vybraným pramenům ve studánkách k jejich záchraně,“ uvedl brand manažer značky Michal Vávřil.

V začátku projektu si firma vytipovala studánky vhodné k obnově v 6 krajích napříč republikou. Na základě hlasů veřejnosti bude v každém regionu vybrána jedna vítězná, kterou pak společnost znovu oživí. Motivací pro hlasující je možnost vyhrát některou z cen.

Přestože studánky už v dnešní době neslouží primárně jako zdroj pitné vody, zůstávají důležitou součástí přírody a oblíbeným prvkem v krajině. Rekonstrukci potřebuje velká část z nich, naštěstí existuje i velké množství nadšenců a dobrovolníků, kteří se této záslužné aktivitě věnují.

Související články

Zaručeně zlepší den

České hlavičky uspíšily vývoj nového léku na koronavirus

Proč prádlo usušené na slunci tak krásně voní? Dánští vědci tuto záhadu objasnili

Živé sekačky v Jeseníkách. Podívejte se, jak se seká tráva v souladu s přírodou

Zubři málem vyhynuli. Teď se vracejí do volné přírody po celé Evropě

Inspirativní rozhovor

Občané samotní mohou mnohé věci ve městě změnit. Stačí jen chtít, říká Barbora Fodorová z Chcu to v Brně

Občané samotní mohou mnohé věci ve městě změnit. Stačí jen chtít, říká Barbora Fodorová z Chcu to v Brně

Přečtěte si rozhovor se zakladatelkou projektu Chcu to v Brně, jehož prostřednictvím brněnští studenti pomáhají občanům se podílet na veřejném dění.