Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Společnost Toma odstartovala kampaň na obnovu studánek

2 minuty radosti
Zdroj fotografie: zivestudanky.cz

Společenská odpovědnost firem už není v Česku cizí pojem. Další, kdo se rozhodl podpořit smysluplnou věc, je firma Toma vyrábějící džusy nebo ochucené vody. Právě vody se týká i její vlastní kampaň.

Projekt Živé studánky si klade za cíl navrátit přírodním studánkám život. „Voda dává život, a proto je pro nás ctí, že jí ho můžeme vracet obnovou vodních zdrojů v přírodě a pomoci vybraným pramenům ve studánkách k jejich záchraně,“ uvedl brand manažer značky Michal Vávřil.

V začátku projektu si firma vytipovala studánky vhodné k obnově v 6 krajích napříč republikou. Na základě hlasů veřejnosti bude v každém regionu vybrána jedna vítězná, kterou pak společnost znovu oživí. Motivací pro hlasující je možnost vyhrát některou z cen.

Přestože studánky už v dnešní době neslouží primárně jako zdroj pitné vody, zůstávají důležitou součástí přírody a oblíbeným prvkem v krajině. Rekonstrukci potřebuje velká část z nich, naštěstí existuje i velké množství nadšenců a dobrovolníků, kteří se této záslužné aktivitě věnují.

Související články

Zaručeně zlepší den

FOTO: Podívejte se na nejkrásnější fotky české přírody. Soutěž vyhrál snímek kosa

Stud i oblečení stranou! Nazí senioři boří tabu o sexu ve vyšším věku

Naplňuje mě, když svůj čas můžu smysluplně využít, říká vozíčkářka Petra Černá, která pomáhá opuštěným kočičkám

V Moravském krasu čekalo jeskyňáře překvapení. K jedinečnému objevu se prokopávali dva roky

Pozitivní kniha

Inspirace z knihovny: Svět je stále lepším místem. A to je Fakt(omluva)

Inspirace z knihovny: Svět je stále lepším místem. A to je Fakt(omluva)

Jde to s námi z kopce. Situace ve světě se horší, množství násilných činů narůstá. Také…