Zkrácení doby servisu a vyšší spokojenost zákazníků. To je aplikace Sound Analyser od ŠKODA AUTO, která podle zvuku vozu zjistí příčinu poruchy a nabídne způsob řešení. Služba mechanikům usnadní precizní diagnostiku a zvýší efektivitu servisu.
Systém pro chytré telefony a tablety pomocí umělé inteligence převádí zvuk auta na grafické zobrazení. To následně porovná se vzorovou křivkou a analyzuje odchylky. Na základě naučených vzorců dokáže aplikace s 90procentní přesností rozeznat závadu například na kompresoru klimatizace, systému řízení či dvojspojkové převodovce.
Zkušební verzi firma od loňského roku testuje ve čtrnácti zemích světa, kde zatím sbírá audiozáznamy potřebné pro učení softwaru. „V budoucnu budeme důsledně využívat technologie umělé inteligence, abychom našim zákazníkům mohli nabídnout ještě individuálnější služby a zprostředkovat ještě lepší zákaznickou zkušenost,“ uvedl vedoucí ŠKODA AUTO Ater Sales Stanislav Pekař.
Dostala jsem druhou šanci žít. To je síla, která mě žene dál, říká dobrovolnice Monika Benešová
Přečtěte si rozhovor s Monikou Benešovou, která si díky odhodlání pomáhat druhým vysloužila ocenění Laskavec. Povídali jsme si o její cestě na Pacifické hřebenovce, o knize, kterou napsala i o tom, kde všude pomáhá jako dobrovolnice.
Inspirace z knihovny: Naplňte svůj život radostí. Objevte Moc přítomného okamžiku
Zastavit se a jenom být. Dokážete to? Zní to velice jednoduše, ale provedení v praxi se mnohdy…