Najít v našich drogeriích kosmetiku netestovanou na zvířatech je opět o něco jednodušší. Světoznámý gigant Garnier získal Humánní kosmetický standard (HCS) na všechny své výrobky.
Schválení tak velké značky, jako je Garnier, bude mít velký vliv na dodavatele, obchodníky i úřady. Zároveň může tento trend podpořit u dalších velkých výrobců. Firma se tak zařadila k jiným, na českém trhu známým značkám, jako jsou Manufaktura, Inlight Beauty nebo Marks&Spencer.
HCS je jediný mezinárodně platný certifikát udělovaný kosmetickým společnostem, jejichž výrobky včetně jednotlivých složek nejsou od určitého data testovány na zvířatech, a to nikde na světě. Jeho získání není snadné. Garnier musel shromáždit asi pět set prohlášení od svých dodavatelů k více než třem tisícům složkám jednotlivých produktů.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Pocity v našich životech mají nezastupitelnou roli, přičemž se pravděpodobně jedná o nejsilnější…