Česká firma Crocodille uvažuje o vstupu na čínský trh. Delegace podnikatelů v čele s ministrem průmyslu a obchodu panem Janem Mládkem se vydala do Číny představit své výrobky.
Franšíza Boulevard nabízí rychlé občerstvení v podobě baget a právě jejich bagety by čeští zástupci chtěli rozšířit do obchodních center rychle rostoucích měst, jako jsou Kanton, Peking, Šen-čen, Šanghai nebo Honkong. Kromě produktů konceptu rychlého občerstvení Boulevard uvažuje společnost Crocodille i o vývozu hluboce zamražených hotových jídel.
Společnost Crocodille s tímto nápadem prorazila i v Rusku. V Číně díky nárůstu střední vrstvy roste zájem o evropské jídlo. Západní řetězce už svá zastoupení v Číně mají, jsou to např. KFC, Pizza Hut.
Do Číny chtějí vstoupit i další české společnosti, například Tatra Trucks a Leo Express, jehož majitel Leoš Novotný by rád provozoval franšízu na provoz vlakové dopravy ideálně v okolí některé z velkých metropolí.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Svět je stále lepším místem. A to je Fakt(omluva)
Jde to s námi z kopce. Situace ve světě se horší, množství násilných činů narůstá. Také…