Nejen vyvážená strava a psychická pohoda napomáhají dobrému zdraví člověka. Důležitá je také fyzická aktivita. Leckdy stačí se pravidelně hýbat. Ve Francii proto budou od března reklamy na automobily zahrnovat i slogany vybízející k chůzi.
Přílišné využívání aut k přepravě nejen že neprospívá našemu zdraví, ale ani přírodě. Proto se Francouzi snaží motivovat občany k pěší chůzi, nebo alespoň častějšímu používání městské hromadné dopravy. Každá reklama na motorová vozidla bude tedy nově muset obsahovat jedno z následujících sdělení: „Na krátké cesty dejte přednost chůzi nebo jízdě na kole“, „Myslete na spolujízdu“ nebo „Ve všední dny jezděte veřejnou dopravou“.
Francie tak pokračuje v zavádění opatření tohoto druhu. Podobná regulace byla zavedena u příliš slaných, sladkých a mastných potravin v roce 2007. Hlavním důvodem opatření je snaha propagovat zdravý životní styl.
Zdroj: Ekolist
Podpořte Pozitivní zprávy pomocí Givt
GIVT promění vaše každodenní nákupy na internetu v dobrý skutek. Stačí využít Pomocníka nebo před…
Co inspiruje spisovatele k další tvorbě? Miroslav Hlaučo, autor úspěšného románu Letnice, nachází podněty ve všem, co čte, vidí, slyší i prožívá. V rozhovoru prozrazuje, proč nepíše podle pevné osnovy, jak ho překvapil mezinárodní zájem o jeho knihu a proč si na další dílo dává čas.
Inspirace z knihovny: Jak udržet své tělo v kondici, napoví Jóga mezi e-maily
Cvičit jógu je stále více moderní a trendy. Záda vám zajisté poděkují, pokud cviky provádíte…