Nejen vyvážená strava a psychická pohoda napomáhají dobrému zdraví člověka. Důležitá je také fyzická aktivita. Leckdy stačí se pravidelně hýbat. Ve Francii proto budou od března reklamy na automobily zahrnovat i slogany vybízející k chůzi.
Přílišné využívání aut k přepravě nejen že neprospívá našemu zdraví, ale ani přírodě. Proto se Francouzi snaží motivovat občany k pěší chůzi, nebo alespoň častějšímu používání městské hromadné dopravy. Každá reklama na motorová vozidla bude tedy nově muset obsahovat jedno z následujících sdělení: „Na krátké cesty dejte přednost chůzi nebo jízdě na kole“, „Myslete na spolujízdu“ nebo „Ve všední dny jezděte veřejnou dopravou“.
Francie tak pokračuje v zavádění opatření tohoto druhu. Podobná regulace byla zavedena u příliš slaných, sladkých a mastných potravin v roce 2007. Hlavním důvodem opatření je snaha propagovat zdravý životní styl.
Zdroj: Ekolist
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Znáte takové ty knihy, které můžete otevřít na náhodné stránce a cokoliv si z nich v ten moment…