Nejen vyvážená strava a psychická pohoda napomáhají dobrému zdraví člověka. Důležitá je také fyzická aktivita. Leckdy stačí se pravidelně hýbat. Ve Francii proto budou od března reklamy na automobily zahrnovat i slogany vybízející k chůzi.
Přílišné využívání aut k přepravě nejen že neprospívá našemu zdraví, ale ani přírodě. Proto se Francouzi snaží motivovat občany k pěší chůzi, nebo alespoň častějšímu používání městské hromadné dopravy. Každá reklama na motorová vozidla bude tedy nově muset obsahovat jedno z následujících sdělení: „Na krátké cesty dejte přednost chůzi nebo jízdě na kole“, „Myslete na spolujízdu“ nebo „Ve všední dny jezděte veřejnou dopravou“.
Francie tak pokračuje v zavádění opatření tohoto druhu. Podobná regulace byla zavedena u příliš slaných, sladkých a mastných potravin v roce 2007. Hlavním důvodem opatření je snaha propagovat zdravý životní styl.
Zdroj: Ekolist
Amputací nohy život nekončí, říká plavkyně Věra Závorková
Ve 13 letech jí lékaři diagnostikovali nádor v koleni, následná léčba včetně chemoterapie ovšem nepomohla, a tak musela podstoupit amputaci. I přes to se Věrka nevzdává a vyhrává jednu medaili za druhou. Jejím snem je paralympiáda.
Inspirace z knihovny: Řízky nechte doma. Výlety s Gastromapou Lukáše Hejlíka si zaručeně vychutnáte
Už druhé prázdniny po sobě bude velká část Čechů trávit dovolenou v tuzemsku. Letos na jaře vyšla…