PR manažera má dnes téměř každá větší společnost. Když však výběrové řízení na tuto pozici vypsali v proslulém čínském šaolinském chrámu, způsobilo to rozruch. Pokud se chcete přihlásit, nemusíte být mnich, mistr bojových umění, vegetarián ani budhista, stačí se umět orientovat ve světě médií.
Šaolinský chrám nabízí celkem dvě pozice, na které se prozatím přihlásilo přibližně 300 lidí, mezi kterými se nacházejí i manažeři nebo čerství absolventi světových univerzit. Úkolem přijatých zaměstnanců pak bude budovat značku chrámu prostřednictvím sociálních médií doma i v zahraničí.
Zmíněný šaolinský chrám je kolébkou zen-budhismu, což je jedná z odnoží budhismu, jež proslavili mniši praktikující formu kung-fu, tedy čínského bojového umění.
Chrám se proto nyní snaží najít mediálního ředitele a šéfredaktora, kteří by šířili poznatky o tomto starobylém umění. Jejich cílem bude vybudování sociální platformy a celkové šíření poselství pomocí služby WeChat, která slouží v Číně pro zasílání zpráv. Tuto informaci rozšířila státní tisková agentura Nová Čína, přičemž o místo v chrámu se ucházejí právě i její zaměstnanci.
Celá práce však nemusí být úplně ideální, jak by se mohlo na první pohled zdát. Základem každodenního života v chrámu je totiž každodenní odříkání a vzdání se rušného městského života.
„Jestliže pracujete pro šaolinský chrám, musíte si umět poradit s osamělostí,“ zmínil člověk, který v chrámu pracuje už mnoho let.
Zdroj: http://www.novinky.cz/koktejl/346959-saolinsky-chram-hleda-sefa-pr-ma-zaplavu-nabidek.html
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Mistrem života je každý z nás. Zjistěte, jak aktivovat svůj potenciál
Život před každého z nás bez výjimky staví různé zkoušky. K někomu přichází v podobě nemocí, k…