Jak nenuceně ukázat historii města Příbram mladé generaci středoškoláků z různých koutů světa? Když měla do Příbrami dorazit delegace asi stovky zahraničních studentů, zdejší gymnazisty napadla originální myšlenka – své vrstevníky provedou městem prostřednictvím herní aplikace Vyšší princip.
Je rok 1942 a žák sexty A Tonda několik dní chybí ve škole. Když nikdo neví, co se chlapci stalo, studenti začnou pátrat. Mobilní navigační hra prostřednictvím příběhu mladého Tondy provede po městě každého, kdo o to má zájem. Nejen turisté se tak seznámí s historií i památkami města.
Hra vychází ze skutečných událostí, které se v Příbrami odehrály. Je veřejně dostupná pro systémy Android na Google Play. Pokud si budete chtít zahrát, můžete začít v kterékoli části Příbrami. Nemusíte být nutně online, jen mějte zapnutou GPS.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Moje milá smrti pomáhá přijmout ztrátu blízkého a najít sílu žít
Spousta lidí se jí bojí, protože se s ní všichni bez výjimky alespoň jednou v životě setkáme. Co je…