Young Academy je projektem Asociace producentů v audiovizi (APA). Z jejich režisérského workshopu pro tvůrce do 35 let, který podporuje T-Mobile, vzešly dva krátké filmy o digitálním wellbeingu, které míří do kin a jsou dostupné i na internetu.
Vítězné filmy vzešly z 9 finalistů a desítek přihlášených, které hodnotila porota složená ze zástupců APA, Young Academy, T-Mobile a profesionálů reklamního průmyslu. Společnost T-Mobile chce touto spoluprací ve veřejném prostoru upozorňovat na téma vyváženosti času stráveného online a offline a zvyšovat mediální gramotnost.
Film Dezinformace režiséra Adama Martince se zaměřuje na velmi aktuální téma vlivu fake news na naše blízké, kteří podléhají strachu nebo samotě. Druhý snímek Ztracený čas Ondřeje Erbana pojednává o čase zbytečně stráveném u počítačů a mobilních telefonů se zamyšlením, jak se vrátit do offline světa.
Jejich filmy budou nasazené před celovečerními snímky v kinech po celé České republice. Dostupné jsou již také na internetu, takže je můžete poslat svým blízkým a upozornit je na možné problémy. Oba režiséři, absolventi FAMU, se už do filmového světa zapsali – získali Českého lva nebo Cenu Magnesia, takže kvalita je zaručena.
Zdroj: Young Academy
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Nechte se vést svým srdcem. Jitka Juliet Navratilová poradí, jak na to
Lákala vás někdy představa, že si prostě sbalíte batoh a vyrazíte na druhý konec světa? Autorka…