Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Připojte se k Lukáši Hejlíkovi a kupte si recyklovaná céčka. Podpoříte vznik e-shopu s udržitelnými dárky

3 minuty radosti
Zdroj ilustrační fotografie: Asociace společenské odpovědnosti

Většina z nás dárky ráda dostává i dává. Při nesprávném výběru však mohou vyvolat více rozpaků než radosti. To by se s nákupem v novém e-shopu stávat nemělo. Budou tam k dostání jen dárky, které mají skutečně smysl – pro obdarované, společnost i přírodu.

Odměny pro podporovatele se nesou v duchu udržitelnosti. Zdroj fotografie: Asociace společenské odpovědnosti

Asociace společenské odpovědnosti chystá e-shop s udržitelnými dárky, které potěší blízké osoby, obchodní partnery i planetu. E-shop navíc umožní pracovat lidem se zdravotním postižením, kteří se budou podílet na jeho provozu a logistice. V nabídce smysluplných dárků budou například různé ekologické vychytávky, designové up-cyklované výrobky, vybrané delikatesy, ale i kosmetika, móda či doplňky s příběhem a původem u lokálních tvůrců. Chybět nebudou ani zážitky a dobročinné skutky.

Odměny. Zdroj fotografie: Asociace společenské odpovědnosti

E-shop Nakupnadobro.cz má být spuštěn v létě 2021 s cílem předcházet neudržitelnému kolotoči nákupního šílenství u velkých obchodních společností. Jeho vznik můžete podpořit v crowdfundingové kampani na portálu Hithit, kde na vás čekají opravdu originální odměny. „Vybrané finanční prostředky budou použity na vybudování e-shopu a jeho provozu. Pokud projekt podpoříte, budete mít i vy velký podíl na tom, že výběr příštích vánočních dárků mnoha lidí potěší planetu i lokální firmy na úkor gigantických obchodníků,“ říká Lucie Mádlová, zakladatelka a ředitelka Asociace společenské odpovědnosti.

Herec Lukáš Hejlík se ujal role ambasadora projektu.

Podporu kampani vyjádřil i herec a gastronadšenec Lukáš Hejlík. „Na e-shopu udržitelných dárků vždy naleznete skvělou inspiraci a nakoupíte na dobro. A na jeho vznik můžete přispět například zakoupením limitované edice udržitelných céček z recyklovaného plastu,“ prozrazuje Hejlík v roli ambasadora projektu. Barevná céčka, jež se stala symbolem kampaně, jsou vyrobena českým výrobcem ze stoprocentního recyklátu. Každý balíček obsahuje symbolických 170 céček v barvách 17 cílů udržitelného rozvoje od OSN.

Související články

Zaručeně zlepší den

Senzor a drony zachrání zvěř při sekání trávy

Medovina, zelňáky, pršut i tvarohové buchty. Už jste letos ochutnali všechny oceněné regionální potraviny?

Zaplatíte s ním i u bazénu a nemusíte ho nabíjet. Niceboy ukázal první český platební prsten

Vědci zjistili, jak vyléčit zlomené srdce

Inspirativní rozhovor

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.

Pozitivní kniha

Inspirace z knihovny: Co by můj syn měl vědět o světě? Kniha oblíbeného autora neporadí, ale pobaví

Inspirace z knihovny: Co by můj syn měl vědět o světě? Kniha oblíbeného autora neporadí, ale pobaví

Jak funguje svět? Na co si v něm dát pozor? Co v životě hledat a před čím se naopak skrýt…