Vysoká tráva, chybějící koše, černé skládky nebo zničené lavičky. To jsou některé z nedostatků, na které prostřednictvím aplikace čistáOVA upozornili od května zdejší občané. Většina problémů už byla vyřešena.
„Velkou výhodou této aplikace je, že se ohlášené podněty neprodleně dostanou k odpovědným řešitelům a díky tomu dojde k nápravě závady či nedostatku efektivněji a rychleji,“ vyzdvihla náměstkyně primátora Kateřina Šebestová. Za tři měsíce fungování aplikace bylo nahlášeno 358 podnětů, z nichž město vyřešilo 269, na ostatních se ještě pracuje.
Webová aplikace se zaměřuje na nedostatky ve veřejném prostoru. Uživatelé na nefunkční lampu či poškozený chodník upozorní jednoduše volbou patřičné kategorie a popsáním problému a lokality. Hlášení je následně zkontrolováno a zasláno příslušnému úřadu. Vývoj řešení pak může uživatel průběžně sledovat.
Více než herečka. Se Simonou Babčákovou o meditaci, sebepřijetí a improvizaci v životě
Přečtěte si rozhovor s herečkou Simonou Babčákovou.