Menstruační kalhotky jsou už profláklé, ale co ženy v přechodu? Menopauza může být pěkně nepříjemná, je totiž spojená nejen se změnami nálad, ale i s návaly horka. Módní řetězec Primark proto přišel se speciální kolekcí určenou ženám v menopauze. Informoval o tom server Independent.
Primark na trh uvedl první kolekci pro ženy, které prochází menopauzou. Oblečení má snižovat návaly horka. Módní řetězec přišel s kolekcí speciálních pyžam, legín a spodního prádla. Oblečení je vyrobeno speciální technologií, která chladí a reguluje teplotu i zápach. Cena za jednotlivé kousky se pohybuje mezi 200 a 340 korunami.
Kromě toho se chce Primark angažovat i v osvětě. Ve svých obchodech a na sociálních sítích bude poskytovat informace o menopauze. Jeho cílem je menopauze destigmatizovat. „Naší ambicí je podporovat ženy ve všech životních fázích a čelit každodenním tabu. Všimli jsme si, že specializované produkty pro ženy v menopauze nejsou přístupné nebo cenově dostupné všem, proto jsme se to rozhodli změnit,“ vysvětlila Ann-Marie Creganová, obchodní ředitelka společnosti Primark.
Autorský článek Gabriely Brázdové s použitím informací z Independent a Aktuálně
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Uzavřete se sebou čtyři dohody, které vám změní život
Jak se zbavit očekávání, předsudků a zažitých konvencí a najít skutečnou osobní svobodu? S tímto…