Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Národní divadlo Brno zapojí do reklamní kampaně samotné diváky

1 minuta radosti
Zdroj fotografie: ND Brno

Jaké by bylo divadlo bez diváků? Prázdné, smutné a asi i zavřené. Dobře si to uvědomují v Národním divadle Brno, kde se letos rozhodli umožnit návštěvníkům stát se jednou z tváří v rámci kampaně pro příští sezonu.

„Máme zájem poznat své diváky a poděkovat jim za jejich přízeň. Kampaní chceme zdůraznit, že naše snaha a práce by bez nich neměla smysl,“ uvedl ředitel divadla Martin Glaser. Přihlásit se může každý, záměrem je dosáhnout pestrého výsledku, divadlo rozhodně nehledá profesionální model(k)y. Casting se koná ve čtvrtek 28. dubna od 14 hodin v divadle Reduta.

Kampaň naváže na předchozí dva roky, kdy se divadlo prezentovalo tvářemi svých zaměstnanců. V této sezoně spojí tváře diváků s šestnácti chystanými inscenacemi, každý se stane tváří jedné z nich.

Související články

Zaručeně zlepší den

Brněnští studenti vymysleli chytrý skleník. Zjednoduší pěstování zeleniny a pomůže proti suchu

Čeští vědci hlásí objev v boji proti rakovině. Nové léky jsou až stokrát účinnější

Mladší o pět let? Podle vědců je možné omládnout díky speciálnímu cvičení

Čeští vědci vyvinuli unikátní rychlotesty na covid-19. Výsledky odhalí už za hodinu

Inspirativní rozhovor

Zero waste je pro mě návrat ke kořenům, říká ředitelka Bezobalu Veronika Nováčková

Zero waste je pro mě návrat ke kořenům, říká ředitelka Bezobalu Veronika Nováčková

Přečtěte si rozhovor se zakladatelkou firmy Bezobalu Veronikou Nováčkovou.