Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Národní divadlo Brno zapojí do reklamní kampaně samotné diváky

1 minuta radosti
Zdroj fotografie: ND Brno

Jaké by bylo divadlo bez diváků? Prázdné, smutné a asi i zavřené. Dobře si to uvědomují v Národním divadle Brno, kde se letos rozhodli umožnit návštěvníkům stát se jednou z tváří v rámci kampaně pro příští sezonu.

„Máme zájem poznat své diváky a poděkovat jim za jejich přízeň. Kampaní chceme zdůraznit, že naše snaha a práce by bez nich neměla smysl,“ uvedl ředitel divadla Martin Glaser. Přihlásit se může každý, záměrem je dosáhnout pestrého výsledku, divadlo rozhodně nehledá profesionální model(k)y. Casting se koná ve čtvrtek 28. dubna od 14 hodin v divadle Reduta.

Kampaň naváže na předchozí dva roky, kdy se divadlo prezentovalo tvářemi svých zaměstnanců. V této sezoně spojí tváře diváků s šestnácti chystanými inscenacemi, každý se stane tváří jedné z nich.

Související články

Zaručeně zlepší den

Postavte přístřešek pro sýkorky. Přinášíme tipy, jak správně vyrobit ptačí budku

Revoluční objev. Samozavlažovací půda může změnit zemědělství

Čeští vědci vyvinuli revoluční UV roušku. Ochrání ostatní i majitele

Čeští vědci představili nový způsob testování na koronavirus

Inspirativní rozhovor

Vím, že nepřestanu pomáhat druhým, říká Silvie Dymáková, která vrací samoživitelkám energii do života

Vím, že nepřestanu pomáhat druhým, říká Silvie Dymáková, která vrací samoživitelkám energii do života

Přečtěte si rozhovor s novinářkou, dokumentaristkou a matkou v jedné osobě, Silvou Dymákovou.