Až do 15. ledna je otevřená kreativní galerie jihomoravských profesionálů, v níž mohou agentury i různí kreativci ukázat své portfolio a mít tak možnost spolupracovat s profesionálními technologickými firmami. Společnosti si poté z přihlášených zájemců vyberou ty, kteří je zaujali, a společně se pustí do činnosti, na kterou jim Brno přispěje prostřednictvím kreativního voucheru až sto tisíc korun.
Do galerie se na stránkách Jihomoravského inovačního centra mohou hlásit kreativci z řad architektů, odborníků na branding, UX i design služeb, copywriterů, marketérů, webdesignerů, průmyslových i grafických designerů i lidé věnující se scénografii, hudbě a zvuku nebo videu. Stačí se zaregistrovat, vyplnit profil a uvést alespoň tři doporučení od zákazníků a pět ukázek práce pro každou z přihlášených kategorií. Poté si firmy vyberou vhodné kandidáty a připraví návrh spolupráce. Pro jednotlivce může být velkou motivací stotisícový příspěvek od města Brna.
Kreativní voucher od Jihomoravského inovačního centra je poukaz na spolupráci firem a kreativců, jehož cílem je podpořit podnikání jihomoravských technologických společností. Brno tak podporuje profesionály z kreativních průmyslů, kteří v jihomoravské metropoli působí. Letošní rok Brno na kreativní vouchery vyčlenilo čtyři miliony korun, přičemž vylosované spolupráce dosáhnou na finanční injekci v hodnotě až 75 procent nákladů, maximálně tedy 100 tisíc korun. Podobný projekt se uskutečňuje v České republice poprvé.
Přečtěte si rozhovor s Danou Škorpilovou, která po padesátce skončila kariéru manažerky a začala pomáhat ostatním jako osobní trenérka a výživová poradkyně.