Island je lákavou destinací k objevování, bohužel i tento stát však zasáhly důsledky pandemie. Proto se snaží podpořit cestovní ruch marketingovou kampaní, jehož součástí je i video, které vzbudilo zájem veřejnosti. Je poněkud netradiční.
V novém videu vystupuje člověk podobný zakladateli Facebooku Marku Zuckerbergovi. Má podobný sestřih, minimalistické oblečení i gesta rukou. Ve spotu představuje divákům Islandverzum, místo obohacené skutečnou realitou bez směšně vypadajících sluchátek. Video opěvuje naprosto strhující zážitky na Islandu, jako jsou skutečné skály, skuteční lidé a obloha, kterou je možné vidět na vlastní oči. Tvůrci se očividně inspirovali v říjnovém oznámení Zuckeberga o změně názvu firmy Facebook na Meta.
Jedná se o parodii, ze které jsou lidi vesměs nadšení. Chválí „trolling na olympijské úrovni“ a mnozí vyjádřili zájem zemi navštívit. Není to přitom poprvé, kdy Island vsadil na humor, aby přitáhl pozornost ke své zemi. Jiná videa z kampaně Inspired by Iceland využívají komediální prvky vysvětlující proč nejezdit na Island v džínách nebo v botách na vysokém podpatku.
Zdroj: iRozhlas
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Jak na zdravá střeva? Kniha, která poradí a zároveň inspiruje recepty
Termín mikrobiom je čím dál častěji skloňovaný lékaři, vědci a lidmi, kteří se věnují alternativní…