Retuš hýbe světem a Photoshop je nejlepší přítel každého fotografa. Kde se ale pod tímto pozlátkem skrývá realita? Značka Lonely se ve své kampani rozhodla ukázat ženy, kterým možná chybí míry modelek, dokonalý make-up a vyfoukané vlasy, nepostrádají však opravdovost.
Lonely je novozélandská značka oblečení, která ve své kampani vsadila místo modelek na skutečné ženy. Celá série má za cíl ukázat upřímné portréty inspirativních žen v jejich vlastním prostředí. Nečekejte tedy naučené pózy ani vymazlený ateliér. Čekejte holky od vedle v tom nejlepším slova smyslu.
„Chtěla jsem být součástí tohoto projektu, protože ženy potřebují vidět jedna druhou a být viděny takové, jaké jsou,“ uvedla Erica, jedna ze zapojených. Ke kampani se přidaly různé ženy – umělkyně, studentky, ale i herečka a filmařka Lena Dunham spolu se svou kolegyní Jemimou Kirke.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Jak na zdravá střeva? Kniha, která poradí a zároveň inspiruje recepty
Termín mikrobiom je čím dál častěji skloňovaný lékaři, vědci a lidmi, kteří se věnují alternativní…