Akce postavené na principech udržitelnosti a moderních technologiích jsou hudbou budoucnosti. Tak zní motto české eventové agentury M-ocean, která díky metodě green eventů pořádá firemní akce s minimálními dopady na životní prostředí.
„V rámci environmentálních dopadů hledáme pro akce lokality, které jsou dostupné veřejnou dopravou a provozně úsporné. Řešíme materiály, které využíváme pro tvorbu designu dekorací a reklamních nosičů. Zaměřujeme se na prodloužení životního cyklu materiálů a jejich recyklaci,“ uvedla zakladatelka M-ocean Martina Kafková. Při tvorbě akcí agentura oslovuje sociální podniky, kavárny či chráněné dílny a volí takové občerstvení, které využívá lokální ingredience a respektuje aktuální sezónu.
Mimo jiné M-ocean do udržitelných řešení zapojuje i své klienty. Jejich pozornost směruje například na dopady jednotlivých pokrmů v menu či na uhlíkovou stopu akce. Tu potom kompenzuje třeba podporou výsadby stromů. Pro firmy pořádá agentura vzdělávací semináře, které vychází z metody green events.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Úžasné ženy, které změnily svět, mají sílu inspirovat malé i velké
Coco Chanel, Eliška Junková, Marie Currie nebo Anne Franková. Co mají tyto ženy společného?…