Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Novoroční čistka v e-mailových schránkách. Tipy na newslettery, které nejsou jen reklamními letáky

Čas strávený pročítáním newsletterů může být příjemnou chvilkou odpočinku. Zdroj: Freepik

Neztrácejte svůj drahocenný čas a kapacitu e-mailové schránky na reklamní sdělení, o která nestojíte. Součástí každého newsletteru by měl být odkaz, kterým se snadno prokliknete na zrušení jeho odběru. Tak se ho nebojte použít. Ty méně přínosné pak můžete nahradit následujícími, které vás obohatí nebo potěší.

Espresso od Forbes

Redakce časopisu Forbes vám pětkrát týdně pošle ranní dávku toho, co potřebujete vědět, abyste svůj den začali chytře. Pokud vás zajímají témata, jako je byznys, technologie a inovace, bude právě Espresso od Forbes vaším šálkem kávy.

Zdroj: Forbes.cz

Anglofil

Anglofil je newsletter o angličtině a Británii, který vám každé pondělí v šest ráno pošlu do vaší e-mailové schránky. Je to ideální čtení pro každého, kdo si chce začátek týdne zpříjemnit po anglicku,“ říká jeho autor, on-line angličtinář Tomáš Herlík. Zajímavostmi je opravdu nabitý, vřele doporučujeme.

Zdroj: tomherlik.eu

Ottoletter

Profesionální copywriter a lektor Otto Bohuš je svými newslettery proslulý zejména mezi marketéry. Smlsnou si na něm ale všichni, kdo mají rádi hrátky s češtinou, vtipné postřehy či tipy na zajímavé knihy a články.

Zelené kafíčko od Econea

Nejen nadšenci do ekologie si oblíbí pravidelné Zelené kafíčko, které jednou týdně rozesílá e-shop Econea. Obsahuje výcuc aktualit a novinek týkajících se zejména životního prostředí. Z některých můžete spolu s naší planetou jásat, jiné vám zase rozšíří obzory a upozorní na neudržitelné praktiky.

Hearth.net

Přehledem dobrých zpráv z domova i ze světa vás pravidelně zahrnou také tvůrci darovacího on-line tržiště Hearth.net. Tipy a zajímavosti, které poctivě zpracovávají a obohacují svými postřehy, nejsou vždy z nejnovějších aktualit – o to však bývají pozoruhodnější.

Z lesa

Cestovatel, fotograf a milovník přírody Filip Molčan posílá newsletter, který podle něj nepatří do dnešní doby. Pozitivní zprávy z našich i zahraničních lesů a hájů, trefné postřehy o cestování a digitálním minimalismu i novinky ze světa byznysu, inovací a technologií však podle nás přijdou vhod v každé době.

Zdroj: filipmolcan.com

Další tipy podle vašeho gusta

Mezi newslettery, které vás obohatí a inspirují, se řadí také e-maily od iniciativy Zachraň jídlo, přehled legislativních změn v podání portálu Zákony pro lidi nebo třeba Úplňkový zpravodaj marketingové čarodějnice Magdy Čevelové, která kromě praktických informací o podnikání sdílí také inspiraci z oblasti ezoteriky a astrologie.

Nenechte se zahlcovat reklamními e-maily, o které nestojíte. Zdroj: Freepik

Pozitivní středa

Na závěr samozřejmě zmíníme i newsletter Pozitivních zpráv. V pravidelné středeční rozesílce vás čeká ochutnávka pozitivních zpráv uplynulých dní spolu se srdečným úvodním slovem jedné z redaktorek. K odběru se jednoduše přihlásíte na našem webu v zeleném boxíku s nadpisem Pozitivní středa.

Související články

Zaručeně zlepší den

Mindfulness chrání před stresem a vyhořením v práci

Do Portugalska se v rámci rewilding projektu navrací staré plemeno skotu

Hlas je zbraň, kterou máte vždy po ruce. Agresorovi vykejte a udržujte distanc, radí instruktorka sebeobrany Barbora Vodochodská Machková

Tančící dům jako LEGO? Pražský skvost uspěl u fanoušků v projektu LEGO Ideas

Inspirativní rozhovor

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.

Pozitivní kniha

Inspirace z knihovny: Zapomeňte na 10 000 hodin. Přeskočte pořadí a buďte úspěšní

Inspirace z knihovny: Zapomeňte na 10 000 hodin. Přeskočte pořadí a buďte úspěšní

Opřete se do svého strachu, experimentujte, nebuďte nejlepší – buďte jediní. To jsou jen tři z …