Současná mladá generace se v ledasčem liší od těch předchozích. Mileniálové a generace Z chtějí žít zdravěji, proto se třeba na britských festivalech pije méně alkoholu, informoval server Radio Wave.
Podle nedávného průzkumu mezi třemi tisíci návštěvníky britského festivalu Parklife nechtěl na akci pít každý třetí návštěvník. Jedná se o poměrně zásadní proměnu. „Na festival se jezdilo proto, aby se člověk absolutně ztřískal. Teď nikdo nechce, aby se našel na videu na sociálních sítích, jak zvrací někde v koutě. Všechno je dnes o tom, co máte na sobě, jak vypadáte, jestli se dobře bavíte,“ poznamenal k proměně zakladatel Sacha Lord.
Festivaly se proto snaží přizpůsobit trendům, aby přežily a měly návštěvnost. Vznikají zcela nové koncepty, které propojují hudbu se sportováním. Například co se týká festivalu Love Trails v jižním Walesu v Británii, jeho aktivity se přes den různí: dlouhé běhy v přírodě, chození po horách, pádlování na kajacích nebo jóga, večer potom koncerty.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Jak na zdravá střeva? Kniha, která poradí a zároveň inspiruje recepty
Termín mikrobiom je čím dál častěji skloňovaný lékaři, vědci a lidmi, kteří se věnují alternativní…