Stravovací zařízení v Americe přišly s nezvyklou novinkou: začaly nabízet předplatné pro zákazníky. Za uhrazení měsíčního poplatku zákazníci získají neomezené množství nápojů nebo rozvoz zdarma, uvedl server Radio Wave a agentura AP.
Restaurace si tak chtějí zajistit stále příjmy a návštěvnost. Podle výkonného ředitele amerického Institutu kulinářského vzdělávání Ricka Camacy bude počet stravovacích zařízení nabízejících předplatné stoupat. Spotřebitelé si na tuto možnost zvykají a pravidelný měsíční příjem pomáhá restauracím řídit jejich rozpočet.
Záleží však na konkrétním modelu. Předplatit se dá třeba oblíbený předkrm nebo rovnou celé jídlo o třech chodech pro dva. Příkladem může být restaurace Panera v St. Louis, která spustila program předplatného, kdy nabízeli za 8,99 dolarů měsíčně neomezené množství čaje a kávy. Zákazníci přicházeli několikrát týdně a přibližně v jedné třetině případů nakupovali i jídlo.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Jak na zdravá střeva? Kniha, která poradí a zároveň inspiruje recepty
Termín mikrobiom je čím dál častěji skloňovaný lékaři, vědci a lidmi, kteří se věnují alternativní…