Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Projekt #kafesbabi posiluje vztahy mezi generacemi

1 minuta radosti
Zdroj fotografie: Dollarphotoclub

Prohloubení vztahů mezi vnoučaty a prarodiči může být přínosné pro obě strany. Projekt #kafesbabi a #pivosdědou využívá k motivaci mladých sílu sociálních sítí.

Zvládneš to i častěji, nabádají tvůrci projektu #kafesbabi. Cílem této iniciativy je posílit vztahy mezi mladou generací a generací jejich prarodičů – společně vyrazit do kavárny či hospody a vzájemně si naslouchat. Svou podporu vyjádřily i první podniky, které mají pro tento typ setkávání zvýhodněné nabídky. Senioři tak mimo jiné navštíví nová místa, zejména „hipsterské“ kavárny, do kterých by se sami jen stěží odvážili vkročit.

Ačkoliv se mohou sociální sítě jevit spíše jako propast mezi generacemi, autoři projektu využívají jejich potenciál pro dobrou věc. Sdílením fotky s hashtagy #kafesbabi a #pivosdědou se tato myšlenka organicky šíří a inspiruje ostatní uživatele.

Iniciativa je propojena s centrem pro seniory Elpida, které má na kontě také unikátní projekt Ponožky od babičky.

Zdroj: kafesbabi.cz

Související články

Zaručeně zlepší den

Kosmetický paradox. Pochází červená rtěnka z Íránu?

Jak vyzrát na antihmotu? Vědci z CERNu vědí

Jubilejní 15. ročník Equal Pay Day zaznamenal rekordní účast

Čeští vědci potvrdili novou formu magnetismu

Inspirativní rozhovor

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.

Pozitivní kniha

Inspirace z knihovny: Novinářky vykreslují ne vždy růžovou realitu médií, dodají ale sílu

Inspirace z knihovny: Novinářky vykreslují ne vždy růžovou realitu médií, dodají ale sílu

Vídáme je každý den v televizi, čteme jejich články nebo hltáme zpravodajství z válečné fronty.…