Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Nejlepší vánoční reklamy #4: Coca-Cola oslavuje sounáležitost, Sportisimo a Boots ukazují jak je důležité dělat radost druhým

3 minuty radosti
Foto: Coca-Cola

S časem Vánoc mají mnozí spojené kromě cukroví a dárků také pohádky a romantické komedie. Ke sledování televize však patří i vánoční reklamy, které každoročně přináší dojemné příběhy i vtipné scénky. Výběr těch nejlepších vám celý prosinec přinášíme v této sérii.

Ve Spojených státech nosí tradičně dárky Santa Claus, který je dětem posílá skrz komín. Co když ale někdo bydlí v bytě bez krbu a vlastní komínové roury? Právě o tom pojednává reklama americké firmy Coca-Cola. Malý chlapec se problém rozhodne řešit po svém a z kartonových krabic za pomoci ostatních nájemníků domu vybuduje dlouhý komín. Nakonec se všichni sejdou u společné večeře.

„Coca-Cola vždy věřila v kouzlo Vánoc. Tento rok naše kampaň oslavuje skutečné kouzlo mezilidských vztahů. S jednoduchým a povznášejícím poselstvím jednoty, sounáležitosti a pozitivity chce připomenout, že vše, co pro kouzelné Vánoce potřebujeme, jsou společné chvíle s těmi, které milujeme,“ uvedl marketingový ředitel firmy Manolo Arroyo.

Nejkrásnější dárek je radost druhých

Jak krásné je obdarovávat ostatní ukazuje britský obchodní řetězec Boots. Hlavní hrdinka ve spotu zjistí, že podobně jako Hermiona z Harryho Pottera i ona vlastní bezednou kabelku. Postupně tak navštíví všechny své blízké a každého obdaruje nějakou věcí.

Pod heslem „udělat radost druhým je to největší vítězství“ vyzdvihuje plnění přání blízkých také prodejce sportovních potřeb Sportisimo. Video ukazuje příběh malého chlapce a nadšeného hokejisty, kterému tatínek k Vánocům vybuduje ve stodole malé kluziště. „Každoročně se s vánoční kampaní snažíme říct, že Vánoce jsou o emocích, o společných zážitcích. A právě sportovní aktivity nebo společně strávený volný čas tohle nabízejí,“ uvedl marketingový ředitel Sportisima Zdeněk Morávek.

Zdroj: Boots, Sportisimo, Coca Cola

Související články

Zaručeně zlepší den

Agroturistika na vzestupu. Češi chtějí být v kontaktu s přírodou

S novou mapou je zálohování PET lahví v zahraničí hračka

První vesmírný hotel se chystá na své otevření

Víme, které město je nejlepší pro život

Inspirativní rozhovor

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.

Pozitivní kniha

Inspirace z knihovny: Sny nám říkají mnohem více, než si myslíme. Jak je rozklíčovat?

Inspirace z knihovny: Sny nám říkají mnohem více, než si myslíme. Jak je rozklíčovat?

Noční výlety do říše snů jsou často skvělou zábavou a opravdovým odreagováním. Člověk v nich může…