S časem Vánoc mají mnozí spojené kromě cukroví a dárků také pohádky a romantické komedie. Ke sledování televize však patří i vánoční reklamy, které každoročně přináší dojemné příběhy i vtipné scénky. Výběr těch nejlepších vám celý prosinec přinášíme v této sérii.
Řada Čechů si před Vánoci půjčuje peníze na dárky, mnohdy se to však ukáže jako ne úplně dobrý nápad. Aby si lidé nebrali úvěry na zbytečnosti a místo nakupování drahých věcí raději strávili více času se svými blízkými, doporučuje poskytovatel spotřebitelských úvěrů Zonky. S poselstvím „Vánoce se dají zvládnout i bez drahých dárků“ tak firma připomíná, že svátky jsou především o pohodě a pospolitosti.
„Lidé se rok co rok setkávají s agresivní reklamou, která má zapůsobit na lidské emoce. Věty typu „potěšte své blízké na Vánoce, prostředky na dárky ihned, peníze bez ručitele“ v předvánočním období útočí ze všech stran. Půjčka na dárky však může způsobit více problémů, než se na první pohled může zdát,“ upozorňují tvůrci reklamy na svých stránkách.
Vsadit na známou tvář se rozhodl mobilní operátor Vodafone. Martin Hofmann v sérii klipů hraje své vlastní povolání, tedy herce, který na Vánoce obdarovává svou matku, syna či přednáší na besídce seniorů. Společným motivem spotů je však vždy věta „Daruj letos i sebe“, neboť jak píše Vodafone na svých stránkách: „To nejhezčí, co můžete dát, je společný čas.“
Poklidnou vánoční atmosféru pak na vás přenese reklama dalšího operátora, T-Mobile. S heslem „Největší dárek je, když jste spolu“ ukazuje reklama příběh dědečka a jeho malého vnuka, který si přeje tak velký dárek, aby se na něj mohl postavit a svého dědečka obejmout.
Zdroj: zonky, vodafone, t-mobile
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Africký příběh holky z Trutnova
Pro Hanu Hindrákovou je Afrika osudná. Řadu let zde působila jako dobrovolník a v africkém…