Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Nejlepší vánoční reklamy #1: Lidl dojímá příběhem učitelky, Rohlík vsadil na vtip a Kofola má tradiční prasátko

3 minuty radosti
Foto: Kofola

S časem Vánoc mají mnozí spojené kromě cukroví a dárků také pohádky a romantické komedie. Ke sledování televize však patří i vánoční reklamy, které každoročně přináší dojemné příběhy i vtipné scénky. Výběr těch nejlepších vám budeme po celý prosinec přinášet v této sérii.

Změna je jediná jistota, kterou máme. To je poselství téměř tři minuty dlouhého spotu obchodního řetězce Lidl. Klip nese podtitul Časy se mění, Vánoce zůstávají a provází ho známá cover verze písně Boba Dylana The Times They Are A-Changing, kterou pro Lidl přezpívala Kateřina Marie Tichá.

Diváci v reklamě uvidí příběh učitelky, která v důsledku pandemie prochází se svými žáky online výukou a následně změnou zaměstnání, aby zjistila, že na každé změně je něco pozitivního. „Vánoční příběh ukazuje, že každá změna, která člověka zastihne, může přinést i něco dobrého – záleží totiž na každém, jak ke změně přistoupí,“ citoval společnost Lidl server Mediář.

Na vtip vsadil ve svém letošním vánočním spotu český internetový obchod s potravinami Rohlík.cz. Hlavní roli ve videu obsadil Jiří Bartoška, jenž zde hraje kněze zpovídajícího starší babičku, která v obchodě vzala jiné nakupující z košíku poslední máslo. Následně Bartoška přemítá o tom, proč se lidé alespoň na chvíli nezastaví a neustanou v nekonečném nakupování a hromadění věcí.  

„Když jsme přemýšleli o naší vánoční kampani, měli jsme na mysli tři základní cíle: vyhnout se vánočním klišé a udělat reklamu po rohlíkovsku, inspirovat lidi k prožití božích Vánoc se svými nejbližšími bez bojů o parkovací místa a nekonečných front. A v neposlední řadě přinést pozitivní emoce a zážitek v této hektické a stresující době,“ uvedl pro Mediář marketingový ředitel Rohlíku Lukáš Antoš.

Kofola pak opět přichází se svým již tradičním zlatým prasátkem, které letos na obrazovkách uvidíme již podevatenácté. Kromě tradičního videa s holčičkou a tatínkem, které v lese při řezání vánočního stromečku překvapí divočák, diváci uvidí také upoutávku na vánoční edice nápoje a KofoMěkkouše, dárkovou edici ponožek, čepic a šál v designu Kofoly, které firma vytvořila ve spolupráci s česko-slovenskou značkou Fusakle.  

„Každý z nás už někdy pod stromečkem našel něco měkkého, hřejivého. U dětí takové dárky nepatří mezi favority, ale dospělí z nich mají často velkou radost. Proto jsme se spojili s lokální značkou Fusakle a upletli společně limitovanou kolekci ponožek, čepic a šál s prasátkovým designem,“ dodala manažerka Kofoly Nikola Gschwentnerová.

Zdroj: mediar.cz, kofola.cz  

Související články

Zaručeně zlepší den

Výzkumníci našli středověký poklad. Co se ukrývalo v Novém Jičíně?

Když si jdou prasata zatrsat. Milují hudbu podobně jako lidé

Jaké je být čarodějem? Vyrazte na cestu Bradavickým expresem Harryho Pottera

Medicína ruku v ruce s moderní technologií: brazilská siamská dvojčata oddělena pomocí virtuální reality

Inspirativní rozhovor

Dostala jsem druhou šanci žít. To je síla, která mě žene dál, říká dobrovolnice Monika Benešová

Dostala jsem druhou šanci žít. To je síla, která mě žene dál, říká dobrovolnice Monika Benešová

Přečtěte si rozhovor s Monikou Benešovou, která si díky odhodlání pomáhat druhým vysloužila ocenění Laskavec. Povídali jsme si o její cestě na Pacifické hřebenovce, o knize, kterou napsala i o tom, kde všude pomáhá jako dobrovolnice.

Pozitivní kniha

Inspirace z knihovny: Vzdát můžeš zítra. Richard Štěpánek ve své knize povzbuzuje k životu

Inspirace z knihovny: Vzdát můžeš zítra. Richard Štěpánek ve své knize povzbuzuje k životu

Vždycky je pro co žít. Touto větou by se dal shrnout obsah knihy Vzdát můžeš zítra, kterou napsal…