S časem Vánoc mají mnozí spojené kromě cukroví a dárků také pohádky a romantické komedie. Ke sledování televize však patří i vánoční reklamy, které každoročně přináší dojemné příběhy i vtipné scénky. Výběr těch nejlepších vám budeme po celý prosinec přinášet v této sérii.
Změna je jediná jistota, kterou máme. To je poselství téměř tři minuty dlouhého spotu obchodního řetězce Lidl. Klip nese podtitul Časy se mění, Vánoce zůstávají a provází ho známá cover verze písně Boba Dylana The Times They Are A-Changing, kterou pro Lidl přezpívala Kateřina Marie Tichá.
Diváci v reklamě uvidí příběh učitelky, která v důsledku pandemie prochází se svými žáky online výukou a následně změnou zaměstnání, aby zjistila, že na každé změně je něco pozitivního. „Vánoční příběh ukazuje, že každá změna, která člověka zastihne, může přinést i něco dobrého – záleží totiž na každém, jak ke změně přistoupí,“ citoval společnost Lidl server Mediář.
Na vtip vsadil ve svém letošním vánočním spotu český internetový obchod s potravinami Rohlík.cz. Hlavní roli ve videu obsadil Jiří Bartoška, jenž zde hraje kněze zpovídajícího starší babičku, která v obchodě vzala jiné nakupující z košíku poslední máslo. Následně Bartoška přemítá o tom, proč se lidé alespoň na chvíli nezastaví a neustanou v nekonečném nakupování a hromadění věcí.
„Když jsme přemýšleli o naší vánoční kampani, měli jsme na mysli tři základní cíle: vyhnout se vánočním klišé a udělat reklamu po rohlíkovsku, inspirovat lidi k prožití božích Vánoc se svými nejbližšími bez bojů o parkovací místa a nekonečných front. A v neposlední řadě přinést pozitivní emoce a zážitek v této hektické a stresující době,“ uvedl pro Mediář marketingový ředitel Rohlíku Lukáš Antoš.
Kofola pak opět přichází se svým již tradičním zlatým prasátkem, které letos na obrazovkách uvidíme již podevatenácté. Kromě tradičního videa s holčičkou a tatínkem, které v lese při řezání vánočního stromečku překvapí divočák, diváci uvidí také upoutávku na vánoční edice nápoje a KofoMěkkouše, dárkovou edici ponožek, čepic a šál v designu Kofoly, které firma vytvořila ve spolupráci s česko-slovenskou značkou Fusakle.
„Každý z nás už někdy pod stromečkem našel něco měkkého, hřejivého. U dětí takové dárky nepatří mezi favority, ale dospělí z nich mají často velkou radost. Proto jsme se spojili s lokální značkou Fusakle a upletli společně limitovanou kolekci ponožek, čepic a šál s prasátkovým designem,“ dodala manažerka Kofoly Nikola Gschwentnerová.
Zdroj: mediar.cz, kofola.cz
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Znáte takové ty knihy, které můžete otevřít na náhodné stránce a cokoliv si z nich v ten moment…