Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Nejlepší vánoční reklamy #1: Lidl dojímá příběhem učitelky, Rohlík vsadil na vtip a Kofola má tradiční prasátko

3 minuty radosti
Foto: Kofola

S časem Vánoc mají mnozí spojené kromě cukroví a dárků také pohádky a romantické komedie. Ke sledování televize však patří i vánoční reklamy, které každoročně přináší dojemné příběhy i vtipné scénky. Výběr těch nejlepších vám budeme po celý prosinec přinášet v této sérii.

Změna je jediná jistota, kterou máme. To je poselství téměř tři minuty dlouhého spotu obchodního řetězce Lidl. Klip nese podtitul Časy se mění, Vánoce zůstávají a provází ho známá cover verze písně Boba Dylana The Times They Are A-Changing, kterou pro Lidl přezpívala Kateřina Marie Tichá.

Diváci v reklamě uvidí příběh učitelky, která v důsledku pandemie prochází se svými žáky online výukou a následně změnou zaměstnání, aby zjistila, že na každé změně je něco pozitivního. „Vánoční příběh ukazuje, že každá změna, která člověka zastihne, může přinést i něco dobrého – záleží totiž na každém, jak ke změně přistoupí,“ citoval společnost Lidl server Mediář.

https://www.youtube.com/watch?v=LRyQPSFNFpg

Na vtip vsadil ve svém letošním vánočním spotu český internetový obchod s potravinami Rohlík.cz. Hlavní roli ve videu obsadil Jiří Bartoška, jenž zde hraje kněze zpovídajícího starší babičku, která v obchodě vzala jiné nakupující z košíku poslední máslo. Následně Bartoška přemítá o tom, proč se lidé alespoň na chvíli nezastaví a neustanou v nekonečném nakupování a hromadění věcí.  

„Když jsme přemýšleli o naší vánoční kampani, měli jsme na mysli tři základní cíle: vyhnout se vánočním klišé a udělat reklamu po rohlíkovsku, inspirovat lidi k prožití božích Vánoc se svými nejbližšími bez bojů o parkovací místa a nekonečných front. A v neposlední řadě přinést pozitivní emoce a zážitek v této hektické a stresující době,“ uvedl pro Mediář marketingový ředitel Rohlíku Lukáš Antoš.

https://www.youtube.com/watch?v=t9eLjCgg__Y

Kofola pak opět přichází se svým již tradičním zlatým prasátkem, které letos na obrazovkách uvidíme již podevatenácté. Kromě tradičního videa s holčičkou a tatínkem, které v lese při řezání vánočního stromečku překvapí divočák, diváci uvidí také upoutávku na vánoční edice nápoje a KofoMěkkouše, dárkovou edici ponožek, čepic a šál v designu Kofoly, které firma vytvořila ve spolupráci s česko-slovenskou značkou Fusakle.  

„Každý z nás už někdy pod stromečkem našel něco měkkého, hřejivého. U dětí takové dárky nepatří mezi favority, ale dospělí z nich mají často velkou radost. Proto jsme se spojili s lokální značkou Fusakle a upletli společně limitovanou kolekci ponožek, čepic a šál s prasátkovým designem,“ dodala manažerka Kofoly Nikola Gschwentnerová.

Zdroj: mediar.cz, kofola.cz  

Související články

Zaručeně zlepší den

Nový test dokáže odhalit rakovinu prsu za pět sekund pomocí slin

Nejlepším řešením bezdomovectví je prevence, ne hroty na lavičkách, říká spoluzakladatelka Architektů bez hranic

Pakt proti dezinformacím generovaným AI má omezit narušování demokratických voleb

Kniha o Harry Potterovi má hodnotu 11 tisíc liber

Inspirativní rozhovor

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.

Pozitivní kniha

Inspirace z knihovny: Ukliďte si v hlavě díky 10minutové meditaci

Inspirace z knihovny: Ukliďte si v hlavě díky 10minutové meditaci

Toužili jste někdy prostě vypnout svou mysl? Chvíli na nic nemyslet a zahnat všechny negativní…