Výživa je jedním ze základních pilířů lidského zdraví. Kromě odborníků jí věnují čím dál více pozornosti také spotřebitelé. Firmy dodávající potraviny se tak snaží držet krok.
Mnohé potravinářské společnosti se zavazují k vylepšování nutričních složení svých produktů a postupně snižují obsah cukru, soli a dalších látek, jejichž nadbytek je ve stravě nežádoucí. Společnost Nestlé například od roku 2017 odstranila ze své produkce přes 60 tisíc tun cukru a 10 tisíc tun soli. Jejím cílem je do roku 2030 pomoci 50 milionům dětí vést zdravější život. „Přes program Nestlé pro zdraví dětí se snažíme podporovat rodiče a opatrovníky v jejich úsilí vychovat zdravější děti. Celosvětově uvádíme na trh jídla a nápoje s lepším nutričním profilem, abychom tak reagovali na výživové potřeby dětí, a zároveň poskytujeme prostřednictvím školních programů vzdělávání v oblasti výživy, tipy pro každý den a zdravé recepty pro rodiče,“ stojí na webu společnosti.
Po jejím boku stanuli i další potravinářští giganti, například společnost Mars, která vyrábí oblíbené cukrovinky. Ta si posvítila na umělá barviva a vrhla se do vývoje jejich přírodních alternativ. Do budoucna se tak můžeme těšit na zdravější a výživnější mlsání.
Zdroj: oficiální webové stránky společností Nestlé a Mars
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Utopia Avenue přináší příběh fiktivní kapely z 60. let
Jaké bylo mít hudební skupinu v 60. letech minulého století? Celosvětově uznávaný spisovatel David…