Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Mlsat se dá i zdravěji. Potravinářské společnosti upravují složení výrobků

Ilustrační foto: Depositphotos

Výživa je jedním ze základních pilířů lidského zdraví. Kromě odborníků jí věnují čím dál více pozornosti také spotřebitelé. Firmy dodávající potraviny se tak snaží držet krok.

Mnohé potravinářské společnosti se zavazují k vylepšování nutričních složení svých produktů a postupně snižují obsah cukru, soli a dalších látek, jejichž nadbytek je ve stravě nežádoucí. Společnost Nestlé například od roku 2017 odstranila ze své produkce přes 60 tisíc tun cukru a 10 tisíc tun soli. Jejím cílem je do roku 2030 pomoci 50 milionům dětí vést zdravější život. „Přes program Nestlé pro zdraví dětí se snažíme podporovat rodiče a opatrovníky v jejich úsilí vychovat zdravější děti. Celosvětově uvádíme na trh jídla a nápoje s lepším nutričním profilem, abychom tak reagovali na výživové potřeby dětí, a zároveň poskytujeme prostřednictvím školních programů vzdělávání v oblasti výživy, tipy pro každý den a zdravé recepty pro rodiče,“ stojí na webu společnosti.

Firma Mars na svém webu prozradila, že vyvíjí přírodní modré barvivo z červeného zelí. Ilustrační foto: Unsplash

Po jejím boku stanuli i další potravinářští giganti, například společnost Mars, která vyrábí oblíbené cukrovinky. Ta si posvítila na umělá barviva a vrhla se do vývoje jejich přírodních alternativ. Do budoucna se tak můžeme těšit na zdravější a výživnější mlsání.

Zdroj: oficiální webové stránky společností Nestlé a Mars

Související články

Zaručeně zlepší den

Pět tipů o hnojení, se kterými dosáhnete na vaší zahrádce úžasných výsledků

České vědkyně? Slaví úspěchy a inspirují další generace

Stále více Poláků se odvrací od tradičních pohřbů, pomáhá jim Institut dobré smrti

Pizza s 1001 druhy sýra se zapsala do Guinessovy knihy rekordů

Inspirativní rozhovor

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.

Pozitivní kniha

Inspirace z knihovny: Novinářky vykreslují ne vždy růžovou realitu médií, dodají ale sílu

Inspirace z knihovny: Novinářky vykreslují ne vždy růžovou realitu médií, dodají ale sílu

Vídáme je každý den v televizi, čteme jejich články nebo hltáme zpravodajství z válečné fronty.…