Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Ekologickou reklamu čistí přímo do chodníku. Místo billboardů stačí dešťová voda, mech a řasy

2 minuty radosti
Zdroj ilustrační fotografie: Freepik

K nevzhledným billboardům a odlupujícím se plakátům, které dříve či později skončí v koši, existuje ekologická alternativa. Netradiční reklamní agentura Aqua Ads se specializuje na venkovní reklamu, která místo znečištění a produkce odpadu prostředí naopak čistí.

Ekologická reklama přímo na chodníku. Zdroj fotografie: aquaads.cz

Ve jménu ekologie, udržitelnosti a ohleduplnosti čistí motivy a reklamní sdělení do špíny chodníků. Využívají při tom obyčejnou dešťovou vodu, ze které speciální stroj vytvoří regulovatelný vodní paprsek. Ten díky vysokému tlaku účinně odstraní nánosy špíny z chodníků i jiných venkovních ploch. Originální reklama tak neničí panorama měst ani nepřekáží chodcům. Pokud se neudržuje, časem prostě samovolně zmizí.

Zdroj fotografie: aquaads.cz

Tím však možnosti reklamní prezentace v souladu s přírodou nekončí. Tato netradiční reklamní agentura vytváří také nápisy z mechů, které neustále rostou, a přispívají tak k čistšímu vzduchu. A právě kvalitnější vzduch je cílem nového projektu, který Aqua Ads nyní spouští. Jejich fotobioreaktor dokáže pomocí řasy chlorella zachycovat velké množství oxidu uhličitého, a účinně tak čistit okolní vzduch. Prototyp je umístěn v budově bývalého obchodního domu Máj v Praze.

Zdroj: startupjobs.cz

Související články

Zaručeně zlepší den

Pracovat jen v pracovní době? Austrálie zavádí právo na odpojení

Čeští vědci potvrdili novou formu magnetismu

Fotopasti zachytily neuvěřitelně rychlou obnovu zeleně v Českém Švýcarsku

Google snímá z vesmíru úniky ropy a zemního plynu

Inspirativní rozhovor

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.

Pozitivní kniha

Inspirace z knihovny: Svět je stále lepším místem. A to je Fakt(omluva)

Inspirace z knihovny: Svět je stále lepším místem. A to je Fakt(omluva)

Jde to s námi z kopce. Situace ve světě se horší, množství násilných činů narůstá. Také…