Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Ekologickou reklamu čistí přímo do chodníku. Místo billboardů stačí dešťová voda, mech a řasy

2 minuty radosti
Zdroj ilustrační fotografie: Freepik

K nevzhledným billboardům a odlupujícím se plakátům, které dříve či později skončí v koši, existuje ekologická alternativa. Netradiční reklamní agentura Aqua Ads se specializuje na venkovní reklamu, která místo znečištění a produkce odpadu prostředí naopak čistí.

Ekologická reklama přímo na chodníku. Zdroj fotografie: aquaads.cz

Ve jménu ekologie, udržitelnosti a ohleduplnosti čistí motivy a reklamní sdělení do špíny chodníků. Využívají při tom obyčejnou dešťovou vodu, ze které speciální stroj vytvoří regulovatelný vodní paprsek. Ten díky vysokému tlaku účinně odstraní nánosy špíny z chodníků i jiných venkovních ploch. Originální reklama tak neničí panorama měst ani nepřekáží chodcům. Pokud se neudržuje, časem prostě samovolně zmizí.

Zdroj fotografie: aquaads.cz

Tím však možnosti reklamní prezentace v souladu s přírodou nekončí. Tato netradiční reklamní agentura vytváří také nápisy z mechů, které neustále rostou, a přispívají tak k čistšímu vzduchu. A právě kvalitnější vzduch je cílem nového projektu, který Aqua Ads nyní spouští. Jejich fotobioreaktor dokáže pomocí řasy chlorella zachycovat velké množství oxidu uhličitého, a účinně tak čistit okolní vzduch. Prototyp je umístěn v budově bývalého obchodního domu Máj v Praze.

Zdroj: startupjobs.cz

Související články

Zaručeně zlepší den

Česko dbá na prevenci. Tento týden se můžete zdarma otestovat na vážné nemoci

Češi chtějí zálohované PET lahve. Jejich zavedení podporuje 74 procent z nich

Jak brát digitální detox vážně: inspirujte se indickou vesnicí

Zájem o fotovoltaiku a tepelná čerpadla trhá v Česku rekordy

Inspirativní rozhovor

Národní obrození si zaslouží u studentů více pozornosti, říká Karolína „Zoe“ Meixnerová o svém projektu Literární hysterie

Národní obrození si zaslouží u studentů více pozornosti, říká Karolína „Zoe“ Meixnerová o svém projektu Literární hysterie

Přečtěte si rozhovor s Karolínou Meixnerovou, autorkou knihy Průvodce literární hysterií 19. století a také vtipných videí o spisovatelích z téže doby. Proč se zaměřila na toto období? A jak vypadají její besedy? To vše se dozvíte.

Pozitivní kniha

Inspirace z knihovny: Každý příběh v sobě nese příslib naděje. Čekání na spoušť jich obsahuje hned několik

Inspirace z knihovny: Každý příběh v sobě nese příslib naděje. Čekání na spoušť jich obsahuje hned několik

Život se s námi dost často nemazlí a klade nám do cesty nejrůznější zkoušky. Je jen na nás, jak je…