V Číně vzniká nový řetězec supermarketů. Zaměří se na prodej evropských potravin, přičemž jeho základem se stanou české potraviny. Podnikatel Jou-Iun Čang, kterému řetězec patří, si navíc za svého obchodního partnera vybral českou firmu.
Vybrané české potraviny budou prodávány jako luxusní zboží, a to v rámci nově vznikajícího řetězce supermarketů s názvem Brig. Zajímavá je zejména lokace řetězce – nachází se totiž v Číně. Řetězec bude postupně svůj sortiment rozšiřovat také o potraviny z dalších evropských států, za svůj základ si však vybral právě ty české, doplněné zbožím z okolních států, zejména ze Slovenska, Polska a Německa.
Za projektem stojí jeden z nejbohatších čínských podnikatelů Jou-Iun Čang, který si za svého partnera pro nastartování řetězce Brig vybral českou firmou BNG, zabývající se poradenstvím v maloobchodě.
Domluvená je spolupráce například s Vinařstvím Mutěnice, výrobcem kávy, čajů a cukrovinek Mocca, svoji účast zatím zvažují Kostelecké uzeniny, Tatra nebo Karlovarské minerální vody. Jou-Iun Čang by pak přivítal účast silných českých značek s tradicí, jako je například Becherovka, Kolonáda a časem by nemělo chybět ani české pivo.
První prodejny by měly zákazníkům nabídnout své zboží během příštího roku, přičemž zboží zde vzhledem k jeho výbornému jménu, které v Číně známé evropské značky mají, bude k dostání až za trojnásobek naší běžné ceny. Na čínský trh se české potraviny dostanou pravděpodobně lodí z Německa.
Zdroj: aktualne.cz
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Žena po 40 může být sebevědomá a v kondici. Kniha lékařů poradí, jak na to
Čtyřicítka děsí mnoho žen. Jedná se o pomyslný milník, jehož dosažení však nemusí znamenat nic…