Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Britové rádi dávají peníze za věci, které jsou prospěšné pro společnost

1 minuta radosti
Zdroj fotografie: pexels.com

Většina Britů je hrdá na to, že peníze ze svých rodinných rozpočtů utrácejí za věci, které mají pozitivní dopad na společnost. Zjistila to studie, která zahrnovala čtyři tisíce účastníků.

Výzkum se dále zabýval potencionálními investicemi. 58 procent Britů upřednostňovalo projekty a investice, které měly pozitivní vliv na život a události v jejich čtvrtích a blízkém okolí. Třicet jedna procent rádo investovalo do zdraví a sociální péče, dvacet šest procent přispívalo na starší lidi.

„Spotřebitelé rádi nakupují a používají produkty, které ladí s jejich osobními hodnotami,“ uvedla vedoucí výzkumu Lia Ashford. „Úspory a investice nestojí v protikladu. Náš výzkum ukazuje, že investice může být atraktivní i pro konzervativní obyvatele, pokud se týkají společensky prospěšných projektů. Zároveň to může způsobit, že více lidí bude investovat. Investice pak napomáhají rozvoji společnosti.“

Zdroj: positive.news

Související články

Inspirace

Ve Velké Británii přestalo kouřit více lidí než kdy jindy

Inspirace

Britské lunaparky nabízejí slevy za vrácené plastové lahve

Byznys

Lidem nad 40 let svědčí podle vědců pracovat jen 3 dny v týdnu

Byznys

Nová crowdfundingová platforma udělá z dárců zároveň investory

Zaručeně zlepší den

Čeští vědci hlásí objev v boji proti rakovině. Nové léky jsou až stokrát účinnější

Mladší o pět let? Podle vědců je možné omládnout díky speciálnímu cvičení

Čeští vědci vyvinuli unikátní rychlotesty na covid-19. Výsledky odhalí už za hodinu

Praha znovu ovládla anketu o nejlepší místo pro život. Zjistěte, jak se umístil váš kraj

Inspirativní rozhovor

Subjektivní prožitek je to jediné, co máme. Vytěžme z něj to nejlepší, nabádá duo Brain We Are

Subjektivní prožitek je to jediné, co máme. Vytěžme z něj to nejlepší, nabádá duo Brain We Are

Přečtěte si rozhovor se studenty neurověd - Kryštofem a Vojtou, kteří tvoří podcast Brain We Are.