Winter Garden Pizza Company je pizzeria jako každá jiná. Ale jenom na první pohled. Svým zákazníkům totiž nabízí možnost zaplatit nejen to, na co mají chuť, ale ještě něco navíc – to si potom sní třeba člověk v nouzi.
V pizzerii mají velkou nástěnku, která podle majitelů umožňuje doslova „šířit laskavost mezi cizími lidmi“. Sympatické je, že zákazník sám se může rozhodnout, co navíc koupí a komu to věnuje. Na nástěnce tak visí třeba nabídka 2 kousků pizzy pro bezdomovce nebo menu zdarma pro dítě s autismem.
Přestože většina cedulek se zaměřuje na lidi v nelehké životní situaci, škála vzkazů je tak pestrá, že to neplatí stoprocentně. Objevují se tu milé dárky třeba pro tátu s dcerou na společném obědě nebo pro rodinu, která má zrovna těžký den.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Umění se správně ptát může do značné míry ovlivnit a proměnit naše životy. Špatné odpovědi totiž…