Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Unikátní kampaň na spodní prádlo ukazuje i ženu po rakovině nebo na vozíku

1 minuta radosti
Zdroj fotografie: Curvy Kate

Podle většiny reklamních kampaní jsou ženy hubené, skvěle oblečené, perfektně nalíčené, bezvýhradně krásné a taky jedna jako druhá. O to víc potěší každý případ, který ženy zobrazuje takové, jaké skutečně jsou – rozmanité.

Značka Scantilly od Curvy Kate zahájila nový ročník kampaně #TheNewSexy, v níž figurují ženy různého věku, tvaru těla či barvy pleti. Kampaň je proto pomyslnou oslavou ženské rozmanitosti a jejím hlavním cílem je inspirovat ženy napříč zeměkouli k lásce vůči sobě samé.

„Módní průmysl je tak mocný a má takový vliv na nás všechny, že by měl převzít větší zodpovědnost nad tím, jaké obrazy prezentuje,“ uvedla jedna z účastnic kampaně Gemma Flanagan, která je na vozíku. Mezi osmičkou letošních aktérek figuruje spolu s ní například žena tmavé pleti, pětašedesátiletá dáma nebo žena s mateřským znaménkem přes polovinu obličeje.

Související články

Zaručeně zlepší den

Do Guinessovy knihy rekordů se dostala nejtěžší borůvka na světě

Drobná úprava designu může zachránit tisíce stromů. Vydavatelství HarperCollins to uvedl do praxe

Dechberoucí mělčina u Bahamských ostrovů. Čemu vděčí za blankytnou barvu?

Fotopasti zachytily neuvěřitelně rychlou obnovu zeleně v Českém Švýcarsku

Inspirativní rozhovor

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.

Pozitivní kniha

Inspirace z knihovny. Papírová spižírna přehledně poradí, jak neplýtvat

Inspirace z knihovny. Papírová spižírna přehledně poradí, jak neplýtvat

Víte, jak správně skladovat konkrétní potraviny? Jak zužitkovat suroviny do posledního kousku? Nebo…