Podle většiny reklamních kampaní jsou ženy hubené, skvěle oblečené, perfektně nalíčené, bezvýhradně krásné a taky jedna jako druhá. O to víc potěší každý případ, který ženy zobrazuje takové, jaké skutečně jsou – rozmanité.
Značka Scantilly od Curvy Kate zahájila nový ročník kampaně #TheNewSexy, v níž figurují ženy různého věku, tvaru těla či barvy pleti. Kampaň je proto pomyslnou oslavou ženské rozmanitosti a jejím hlavním cílem je inspirovat ženy napříč zeměkouli k lásce vůči sobě samé.
„Módní průmysl je tak mocný a má takový vliv na nás všechny, že by měl převzít větší zodpovědnost nad tím, jaké obrazy prezentuje,“ uvedla jedna z účastnic kampaně Gemma Flanagan, která je na vozíku. Mezi osmičkou letošních aktérek figuruje spolu s ní například žena tmavé pleti, pětašedesátiletá dáma nebo žena s mateřským znaménkem přes polovinu obličeje.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Lepší vztahy začínají správným rozhodnutím. Kniha Volba lásky vám otevře srdce
Snad každý chce mít hezké vztahy s partnerem, rodinou, přáteli a kolegy v práci. Ne vždy se nám to…