Letadla Českých aerolinií dostanou na dva roky nový design. Studio Dynamo totiž na objednávku Pražské informační služby vytváří projekt, který počítá s umístěním hesel „Leťte do města magie“ a „Praha – ryzí emoce“ přímo na letadla. Cílem projektu je přilákat k návštěvě Prahy více turistů.
Letadla Českých aerolinií získají koncem roku nový potisk – objeví se na nich slogany „Leťte do města magie“ a „Praha – ryzí emoce“, oba samozřejmě v anglickém jazyce. Jejich prostřednictvím se následující dva roky bude Pražská informační služba/Prague City Tourism (PIS/PCT) snažit přilákat na návštěvu Prahy více turistů, konkrétně ty z Evropy a Blízkého východu.
Letadlo s potiskem vzlétne každý den minimálně dvakrát, týdně pak alespoň osmnáctkrát. Jak prozradila mluvčí PIS/PCT Kateřina Bártová, polep letadla bude korespondovat s novým vizuálním stylem Prahy. Grafický polep má přitom na starosti studio Dynamo design: „Projekt je ve fázi rozpracování. Je to velmi složitý proces, nosič reklamy – letadlo je naprosto rozdílný od prací, které jsme dělali pro PIS/PCT. Je k tomu potřeba přistupovat úplně jinak,“ vysvětlila projektová manažerka Radka Báčová.
Studio Dynamo ale při tvorbě tohoto projektu rozhodně nemá volnou ruku – musí totiž dodržet různá technická a bezpečnostní omezení stanovená ČSA, například na letadle musí zůstat volné plochy na loga ČSA a SkyTeamu, kterého jsou ČSA členem, nebo se polep nesmí objevit u únikových východů.
Dvouletý potisk letadel bude PIS/PCT stát 4,9 milionu korun bez DPH, přičemž reklamní poutače budou umístěny také na palubě letadel.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Pocity v našich životech mají nezastupitelnou roli, přičemž se pravděpodobně jedná o nejsilnější…