Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

V korejském Soulu lákají polepené vagony na Moravu

Metro v korejském Soulu láká místní na Moravu. Zdroj: Czech Tourism

V nedávné době vytvořila agentura Czech Tourism společně s Hana Tour originální reklamu, která se snaží přilákat do Česka více turistů z Jižní Koreje. Na poznávací zájezdy například do Mikulova nebo Lednice tak lákají Korejce panoramata krajin z Čech a Moravy – a to přímo v tamním metru. Korejci i návštěvníci této země tak od 1. března pravidelně potkávají polepené vagony na rušné trase 7 soulského metra.

Vnější i vnitřní stranu vagónu zdobí pohledy na Prahu, ale i panoramata Českého Krumlova, Mikulova či fotografie jarních tulipánů před zámkem Lednice. Navíc podlaha vagonu, který bude jezdit v Soulu až do konce května, je potištěna vzorkem pražské dlažby. „V patnáctimiliónové metropoli se v metru každodenně soustředí obrovské množství lidí. Vizuály umístěné na uzlových stanicích a populárních linkách jsou výhodnou příležitostí, jak oslovit cílovou skupinu, v tomto případě formou turistických balíčků a poznávacích zájezdů do ČR – podobně jako u nás takto fungují polepy tramvají,“ řekl ředitel zahraničního zastoupení v Koreji MichalProcházka.

Česko je pro korejský trh dynamicky rostoucí destinací, která za dva roky téměř zdvojnásobila počet turistů na 257 tisíc za rok 2015. „Korejský trh zraje a je na něm cítit hlad po nových destinacích. Korejci oceňují především romantický ráz našich historických zachovalých měst, hudbu, pivo, loutky, ale i původní kulturu a tradice. Proto si myslíme, že má smysl nyní představit například nejen města zapsaná na seznamu UNESCO, ale také moravský folklor,“ uzavřela ředitelka agentury CzechTourism Monika Palatková.

Související články

Zaručeně zlepší den

Francouzská vesnice bude mít hřbitov se solární energií

Porucha ADHD mohla být evoluční výhodou, naznačuje výzkum

Vědci proměňují ptačí sny v podmanivou hudbu

Startuje 5. ročník reality show LVICE věnovaný životu žen s handicapem

Inspirativní rozhovor

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.

Pozitivní kniha

Inspirace z knihovny: Co by můj syn měl vědět o světě? Kniha oblíbeného autora neporadí, ale pobaví

Inspirace z knihovny: Co by můj syn měl vědět o světě? Kniha oblíbeného autora neporadí, ale pobaví

Jak funguje svět? Na co si v něm dát pozor? Co v životě hledat a před čím se naopak skrýt…