V korejském Soulu lákají polepené vagony na Moravu

Metro v korejském Soulu láká místní na Moravu. Zdroj: Czech Tourism

V nedávné době vytvořila agentura Czech Tourism společně s Hana Tour originální reklamu, která se snaží přilákat do Česka více turistů z Jižní Koreje. Na poznávací zájezdy například do Mikulova nebo Lednice tak lákají Korejce panoramata krajin z Čech a Moravy – a to přímo v tamním metru. Korejci i návštěvníci této země tak od 1. března pravidelně potkávají polepené vagony na rušné trase 7 soulského metra.

Vnější i vnitřní stranu vagónu zdobí pohledy na Prahu, ale i panoramata Českého Krumlova, Mikulova či fotografie jarních tulipánů před zámkem Lednice. Navíc podlaha vagonu, který bude jezdit v Soulu až do konce května, je potištěna vzorkem pražské dlažby. „V patnáctimiliónové metropoli se v metru každodenně soustředí obrovské množství lidí. Vizuály umístěné na uzlových stanicích a populárních linkách jsou výhodnou příležitostí, jak oslovit cílovou skupinu, v tomto případě formou turistických balíčků a poznávacích zájezdů do ČR – podobně jako u nás takto fungují polepy tramvají,“ řekl ředitel zahraničního zastoupení v Koreji MichalProcházka.

Česko je pro korejský trh dynamicky rostoucí destinací, která za dva roky téměř zdvojnásobila počet turistů na 257 tisíc za rok 2015. „Korejský trh zraje a je na něm cítit hlad po nových destinacích. Korejci oceňují především romantický ráz našich historických zachovalých měst, hudbu, pivo, loutky, ale i původní kulturu a tradice. Proto si myslíme, že má smysl nyní představit například nejen města zapsaná na seznamu UNESCO, ale také moravský folklor,“ uzavřela ředitelka agentury CzechTourism Monika Palatková.

Autor článku

Barbora Jahodová