Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Praha v nové kampani upozorňuje turisty na noční pravidla města

Zdroj fotografie: Pixabay

České hlavní město je turisty velmi oblíbené. U řady z nich i pro svůj pestrý noční život a levný alkohol. Praha proto vytvořila kampaň, jejímž prostřednictvím chce zahraniční návštěvníky informovat o pravidlech, která je třeba dodržovat.

„Přes 70 procent turistů přijíždí do Prahy poprvé, a proto dobře neznají místní pravidla. Na letošních vizuálech je upozorňujeme na dodržování nočního klidu po 22. hodině večer, zákaz pití alkoholu v ulicích nebo na to, že se pohybují v rezidentní zóně. Dozvědí se také, že za rušení nočního klidu mohou dostat pokutu až 400 eur, aby Praha přestala být vnímaná jako město, kde je možné vše,“ vysvětluje ředitel Prague City Tourism Petr Slepička.

Kampaň bude na turisty cílit v místech, jako je hlavní nádraží, zastávky autobusu směrem z letiště nebo lokality, kde je dodržování pravidel ze strany cizinců nejproblematičtější. Od příštího roku je v plánu ještě cílenější reklama díky aktuálně probíhajícímu průzkumu společnosti STEM/MARK. V posledních letech se už Praha nesnaží lákat nové turisty, ale především turismus kultivovat. Chce změnit obraz města jako destinace s levným alkoholem nebo nasměrovat cestovatele mimo centrum.

Související články

Zaručeně zlepší den

Říkáte svým psům, že je máte rádi? Podle nové studie vám zvířata rozumí

Z ruiny hradu Hartenberg se díky nadšencům stala vyhledávaná památka

Vědci úspěšně otestovali vakcínu, která zastaví postup Alzheimerovy choroby

V Česku vznikají nové lesní stezky. Provede vás po nich mobilní aplikace

Inspirativní rozhovor

Subjektivní prožitek je to jediné, co máme. Vytěžme z něj to nejlepší, nabádá duo Brain We Are

Subjektivní prožitek je to jediné, co máme. Vytěžme z něj to nejlepší, nabádá duo Brain We Are

Přečtěte si rozhovor se studenty neurověd - Kryštofem a Vojtou, kteří tvoří podcast Brain We Are.