Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Praha spustila očkovací kampaň proti covidu-19. Tématem je naděje v návrat k normálnímu životu

2 minuty radosti
Ilustrační fotografie. Zdroj: Unsplash

Motivovat veřejnost k rozhodnutí nechat se očkovat chce hlavní město Praha pomocí nové vizuální kampaně. Ve spolupráci s DDB Prague se magistrát zaměřil na motivy běžných životních situací, které pandemie covidu-19 omezila.

Kampaň pracuje s motivy běžných životních situací, které byly omezeny pandemií. Zdroj: Magistrát hlavního města Prahy

Kampaň má být lidem oporou ve váhání, zda se nechat naočkovat. Ústředními tématy jsou setkávání, vzdělání či kultura. „Je nutné, aby lidé v této náročné době neztráceli naději, že můžeme nemoc společnými silami překonat. Cílem představené kampaně je ukázat, že návrat k životu, na který jsme byli zvyklí, je možný, a výrazně tomu může pomoci právě očkování,“ uvedl primátor hlavního města Prahy Zdeněk Hřib.

Hlavním motivem kampaně je vidina návratu k normálnímu životu. Zdroj: Magistrát hlavního města Prahy

V úterý Praha spustila kampaň v ulicích města, od poloviny února se objeví i v rádiích, v online a tištěných médiích či na obrazovkách v nemocnicích. Vedení města usiluje o to, aby se lidé mohli svobodně rozhodnout pro očkování na základě pravdivých informací. Podněcuje občany Prahy, aby nepodlehli šíření dezinformací a mýtů na internetu. K tomu pomáhá i server ockovani.praha.eu, který vyvrací dezinformace o očkování proti covidu-19.

Související články

Zaručeně zlepší den

Nová seznamovací aplikace propojí včelaře se zemědělci

Září – měsíc osvěty o vypadávání vlasů

Vědci přišli na to, jak vyrábět čokoládu ekologičtějším způsobem

Zákaz telefonů ve školách? Kalifornie přichází se změnami

Inspirativní rozhovor

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

České myšlení se mění, lidé řeší udržitelnost – a to je dobře, říká Cyril Klepek z digitálního odpadového tržitě Cyrkl

Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.

Pozitivní kniha

Inspirace z knihovny: Jak se z obyčejného člověka stane vlivná osobnost? Steve Jobs motivuje ostatní

Inspirace z knihovny: Jak se z obyčejného člověka stane vlivná osobnost? Steve Jobs motivuje ostatní

Steve Jobs byl jako každý z nás. Člověk z masa a kostí. Co konkrétně jej odlišilo? Díky čemu uspěl?…