Motivovat veřejnost k rozhodnutí nechat se očkovat chce hlavní město Praha pomocí nové vizuální kampaně. Ve spolupráci s DDB Prague se magistrát zaměřil na motivy běžných životních situací, které pandemie covidu-19 omezila.
Kampaň má být lidem oporou ve váhání, zda se nechat naočkovat. Ústředními tématy jsou setkávání, vzdělání či kultura. „Je nutné, aby lidé v této náročné době neztráceli naději, že můžeme nemoc společnými silami překonat. Cílem představené kampaně je ukázat, že návrat k životu, na který jsme byli zvyklí, je možný, a výrazně tomu může pomoci právě očkování,“ uvedl primátor hlavního města Prahy Zdeněk Hřib.
V úterý Praha spustila kampaň v ulicích města, od poloviny února se objeví i v rádiích, v online a tištěných médiích či na obrazovkách v nemocnicích. Vedení města usiluje o to, aby se lidé mohli svobodně rozhodnout pro očkování na základě pravdivých informací. Podněcuje občany Prahy, aby nepodlehli šíření dezinformací a mýtů na internetu. K tomu pomáhá i server ockovani.praha.eu, který vyvrací dezinformace o očkování proti covidu-19.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Jak se z obyčejného člověka stane vlivná osobnost? Steve Jobs motivuje ostatní
Steve Jobs byl jako každý z nás. Člověk z masa a kostí. Co konkrétně jej odlišilo? Díky čemu uspěl?…