Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Praha spustila očkovací kampaň proti covidu-19. Tématem je naděje v návrat k normálnímu životu

2 minuty radosti
Ilustrační fotografie. Zdroj: Unsplash

Motivovat veřejnost k rozhodnutí nechat se očkovat chce hlavní město Praha pomocí nové vizuální kampaně. Ve spolupráci s DDB Prague se magistrát zaměřil na motivy běžných životních situací, které pandemie covidu-19 omezila.

Kampaň pracuje s motivy běžných životních situací, které byly omezeny pandemií. Zdroj: Magistrát hlavního města Prahy

Kampaň má být lidem oporou ve váhání, zda se nechat naočkovat. Ústředními tématy jsou setkávání, vzdělání či kultura. „Je nutné, aby lidé v této náročné době neztráceli naději, že můžeme nemoc společnými silami překonat. Cílem představené kampaně je ukázat, že návrat k životu, na který jsme byli zvyklí, je možný, a výrazně tomu může pomoci právě očkování,“ uvedl primátor hlavního města Prahy Zdeněk Hřib.

Hlavním motivem kampaně je vidina návratu k normálnímu životu. Zdroj: Magistrát hlavního města Prahy

V úterý Praha spustila kampaň v ulicích města, od poloviny února se objeví i v rádiích, v online a tištěných médiích či na obrazovkách v nemocnicích. Vedení města usiluje o to, aby se lidé mohli svobodně rozhodnout pro očkování na základě pravdivých informací. Podněcuje občany Prahy, aby nepodlehli šíření dezinformací a mýtů na internetu. K tomu pomáhá i server ockovani.praha.eu, který vyvrací dezinformace o očkování proti covidu-19.

Související články

Zaručeně zlepší den

Tito opeřenci navštěvují česká krmítka nejčastěji. Známe výsledky ptačího sčítání

Revoluce v létání. Nizozemci poprvé použili syntetické palivo, pomůže zachránit planetu

První domácí vodíková baterie zásobí domácnost obnovitelnou energií. Zvládne až dva dny bez proudu

Houby jako nevídaní pomocníci. Nový objev potvrdil jejich výjimečnost