Organizace UNICEF spustila celosvětovou kampaň One Love One Heart, jejímž cílem je ochránit více než milion dětí, které mohou v důsledku pandemie přijít o život. Zapojit se může každý, a to skrze sociální sítě či přispěním na konto UNICEF.
Podle výzkumníků z americké Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health může během následujících šesti měsíců přijít o život až 1,2 milionu dětí, což je šest tisíc ztracených dětských životů každý den. Může za to špatný zdravotnický systém oslabený pandemií nemoci covid-19.
Na podporu kampaně vydala rodina Boba Marleyho novou verzi písně One Love, přičemž veškerý zisk z písně půjde na pomoc dětem ohroženým důsledky pandemie. Zapojit se do kampaně ale může každý. „Vyfoťte nebo natočte sami sebe při činnosti, kterou máte rádi a která vám pomáhá zůstat v dobré fyzické i psychické kondici. Použijte při tom srdce v barvách UNICEF, nebo symbol srdce vytvořte pomocí rukou,“ vyzývá organizace na svých stránkách. Fotky a videa pak mohou zájemci označit hashtagem #OneLoveOneHeart a následně nominovat 3 ze svých přátel, aby se do kampaně také zapojili. Projekt mohou lidé podpořit také finančně.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Mnich, který prodal své ferrari, vás vytrhne ze zběsilé jízdy životem
Za peníze si štěstí nekoupíš. Pracovní úspěchy nepředčí rodinné zázemí. Radost se skrývá v …