Společnost Vodafone si na konci loňského roku vytyčila cíl – najít influencera, který by zasáhl sílící generaci seniorů aktivních na sociálních sítích a pomohl jí zorientovat se v záplavě internetových informací. Jak informuje server MAM, stal se jím nakonec 65letý Václav Ježek. Ten už nyní rozjíždí svůj facebookový profil.
Generace našich rodičů a prarodičů se snaží držet krok s dobou, ovšem počet aplikací a sociálních sítí nebo množství dezinformací je často nad jejich síly. O radu většinou žádají své děti nebo vnoučata, i když si občas připadají, že je otravují. Proto ve Vodafone dostali skvělý nápad přiblížit seniorům obsah internetu skrze jejich vrstevníka, který s nimi bude prozkoumávat taje internetu a sociálních sítí.
Z castingu, který společnost vypsala, vzešel jako vítěz pan Václav Ježek, který ve svých videích dokáže velmi poutavě mluvit o zkušenostech s technologiemi, a tak nadchne nejenom seniory. Do budoucna se chce dostat na všechny oblíbené sociální sítě, třeba i TikTok.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Půlnoční knihovna je doslova hitem, který naláká k četbě i spoustu nečtenářů. Stojí opravdu za to?…