Lepší služby nejsou jen v zájmu zákazníka, ale i firem. Důležitou proměnnou je přitom motivace jejich zaměstnanců. Díky nové iniciativě s názvem Lepší služby se službám v Česku možná blýská na lepší časy.
Projekt Lepší služby pod záštitou GrowJOB institutu dává vzniknout nové komunitě, kterou pojí zájem o zákazníka a lepší služby v České republice. Formou školení, setkávání a networkingu vzájemně sdílí inspiraci z Čech i ze zahraničí. Na blogu jsou zájemcům k dispozici také doporučení na inspirativní knihy nebo rozhovory se zástupci úspěšných firem.
Kromě inspirace, znalostí a uvědomělého vedení je však předpokladem úspěchu také správně nastavená firemní kultura. A právě s tím vším se českým firmám rozhodla Anna Šenk, zakladatelka projektu Lepší služby, pomoci. Pozitivní ohlasy na sebe nenechaly dlouho čekat, a tak nezbývá než doufat, že změny brzy pocítíme na vlastní kůži – ať už v roli zákazníka, nebo zaměstnance.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Zahrajte si na astronomy a najděte souhvězdí
Lidstvo odjakživa fascinují záhady a neprobádané věci. Nejspíš i proto naše čtenáře nejvíc baví…