Košík.cz nabízí přepis hovorů pro neslyšící v reálném čase

Zdroj fotografie: Košík.cz

Využíváte služeb telefonických infolinek? A napadlo vás někdy, jak to dělají lidé s poruchami sluchu? Košík.cz se svou novou službou rozhodl zničit tuto bariéru a lidem se sluchovým hendikepem umožňuje využít služeb infolinky s okamžitým textovým přepisem.

Zákazník, který chce nezpoplatněnou službu využít, zadá na e-shopu své telefonní číslo a vyčká na spojení. Toho se vedle něj a operátora účastní i profesionální přepisovatel, jenž zajišťuje textovou transkripci hovoru a jeho plnou srozumitelnost. Přepis je vhodný jak pro neslyšící, tak osoby se zhoršenou kvalitou sluchu, tedy i seniory. Ve většině případů ho zajišťují lidé se zrakovým hendikepem.

V Česku žije podle České unie neslyšících asi 15 tisíc lidí se sluchovým hendikepem a dalších 500 tisíc, kterým se sluch značně zhoršil během života. Košík.cz je přitom prvním obchodníkem, který možnost okamžitého přepisu nabízí. „Předpokládám, že měsíčně přes novou linku odbavíme desítky hovorů a budu rád, pokud svým přístupem inspirujeme i další obchodníky, aby se jednou stal z podobných služeb standard na celém trhu,” uvedl výkonný ředitel firmy Tomáš Jeřábek.

Autor článku

Profilový obrázek