Využíváte služeb telefonických infolinek? A napadlo vás někdy, jak to dělají lidé s poruchami sluchu? Košík.cz se svou novou službou rozhodl zničit tuto bariéru a lidem se sluchovým hendikepem umožňuje využít služeb infolinky s okamžitým textovým přepisem.
Zákazník, který chce nezpoplatněnou službu využít, zadá na e-shopu své telefonní číslo a vyčká na spojení. Toho se vedle něj a operátora účastní i profesionální přepisovatel, jenž zajišťuje textovou transkripci hovoru a jeho plnou srozumitelnost. Přepis je vhodný jak pro neslyšící, tak osoby se zhoršenou kvalitou sluchu, tedy i seniory. Ve většině případů ho zajišťují lidé se zrakovým hendikepem.
V Česku žije podle České unie neslyšících asi 15 tisíc lidí se sluchovým hendikepem a dalších 500 tisíc, kterým se sluch značně zhoršil během života. Košík.cz je přitom prvním obchodníkem, který možnost okamžitého přepisu nabízí. „Předpokládám, že měsíčně přes novou linku odbavíme desítky hovorů a budu rád, pokud svým přístupem inspirujeme i další obchodníky, aby se jednou stal z podobných služeb standard na celém trhu,” uvedl výkonný ředitel firmy Tomáš Jeřábek.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Utopia Avenue přináší příběh fiktivní kapely z 60. let
Jaké bylo mít hudební skupinu v 60. letech minulého století? Celosvětově uznávaný spisovatel David…