Vyskakující reklamy, velké reklamy s odpočtem času nebo videa automaticky spuštěná se zvukem jsou v Chromu už tabu. Nejpoužívanější internetový prohlížeč totiž začal blokovat reklamu, která nesplňuje požadavky Koalice pro lepší reklamu.
Výběr formátů a chování reklamy, kterou bude Google Chrome blokovat, vychází ze studie spokojenosti uživatelů s reklamními sděleními na internetu. Google nechal přes 40 tisíc uživatelů hodnotit 104 sad reklam na počítačích i mobilních zařízeních. Největší odpor měli uživatelé k vyskakujícím reklamám, videoreklamám přehrávaným automaticky se zvukem nebo velké hustotě reklam na obrazovce.
Google pak na výskyt nežádoucích typů reklamy otestoval asi sto tisíc velkých webových serverů. Zjistil přitom, že většina webů nevhodné typy reklamy nezobrazuje. Nejčastěji se internetové servery prohřešovaly vyskakujícími reklamami, u mobilních verzí se zase často reklamy objevovaly v příliš velké hustotě. Podle nových standardů mohou zaujímat pouze třicet procent obrazovky, jinak dojde k jejich automatickému zablokování.
Zdroj: iHned.cz
Přečtěte si rozhovor s Jakubem Gavorem, zakladatelem řemeslné zmrzlinárny Ještě Jednu. Určitě během čtení dostanete chuť na zmrzlinu! Co třeba tu s příchutí krupicové kaše či arašídového preclíku?
Inspirace z knihovny: Poetický příběh o pouti jednoho hlemýždě vykouzlí úsměv na tváři nejen dětem
Putovat světem a životem doslova hlemýždím tempem nemusí být nutně na škodu. Zvolnit v dnešní…