Vyskakující reklamy, velké reklamy s odpočtem času nebo videa automaticky spuštěná se zvukem jsou v Chromu už tabu. Nejpoužívanější internetový prohlížeč totiž začal blokovat reklamu, která nesplňuje požadavky Koalice pro lepší reklamu.
Výběr formátů a chování reklamy, kterou bude Google Chrome blokovat, vychází ze studie spokojenosti uživatelů s reklamními sděleními na internetu. Google nechal přes 40 tisíc uživatelů hodnotit 104 sad reklam na počítačích i mobilních zařízeních. Největší odpor měli uživatelé k vyskakujícím reklamám, videoreklamám přehrávaným automaticky se zvukem nebo velké hustotě reklam na obrazovce.
Google pak na výskyt nežádoucích typů reklamy otestoval asi sto tisíc velkých webových serverů. Zjistil přitom, že většina webů nevhodné typy reklamy nezobrazuje. Nejčastěji se internetové servery prohřešovaly vyskakujícími reklamami, u mobilních verzí se zase často reklamy objevovaly v příliš velké hustotě. Podle nových standardů mohou zaujímat pouze třicet procent obrazovky, jinak dojde k jejich automatickému zablokování.
Zdroj: iHned.cz
Amputací nohy život nekončí, říká plavkyně Věra Závorková
Ve 13 letech jí lékaři diagnostikovali nádor v koleni, následná léčba včetně chemoterapie ovšem nepomohla, a tak musela podstoupit amputaci. I přes to se Věrka nevzdává a vyhrává jednu medaili za druhou. Jejím snem je paralympiáda.
Taky přejíždíte po displeji svého chytrého telefonu, kdykoliv máte chvilku času? V tramvaji,…