Boji s klimatickými změnami, mezi který patří i větší ohleduplnost vůči životnímu prostředí, zrovna dvakrát neprospívají reklamy, v nichž je globální oteplování popíráno. Google proto bude na svých platformách tento druh inzerce blokovat.
Cílem společnosti je zúžit prostor pro dezinformace šířené počítačovými trolly a popírači vědecky podložené teorie o změnách klimatu. Nová pravidla se začnou uplatňovat od listopadu. Výjimkou nebude ani video server YouTube, u nějž nové regule vejdou v platnost od prosince. Google o tom informoval v příspěvku na svém webu.
Společnost bude blokovat a zakazovat reklamy, kde se objeví tvrzení odporující široké shodě vědců o existenci a příčinách klimatických změn. Jedná se tak například o obsah, který globální oteplování označuje za fámu, nepodloženou teorii nebo konspiraci, a popírá souvislost mezi změnami klimatu a emisemi skleníkových plynů.
Zdroj: Ekolist, Google
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Kouzlo školy lesa učaruje nejen dětem. Přináší tipy na hry v přírodě
Propadají vaše děti často nudě a tvrdí, že nemají co dělat? Někdy může být těžké nepodlehnout a…