1 minuta radosti Boji s klimatickými změnami, mezi který patří i větší ohleduplnost vůči životnímu prostředí, zrovna dvakrát neprospívají reklamy, v nichž je globální oteplování popíráno. Google proto bude na svých platformách tento druh inzerce blokovat.
Cílem společnosti je zúžit prostor pro dezinformace šířené počítačovými trolly a popírači vědecky podložené teorie o změnách klimatu. Nová pravidla se začnou uplatňovat od listopadu. Výjimkou nebude ani video server YouTube, u nějž nové regule vejdou v platnost od prosince. Google o tom informoval v příspěvku na svém webu.
Společnost bude blokovat a zakazovat reklamy, kde se objeví tvrzení odporující široké shodě vědců o existenci a příčinách klimatických změn. Jedná se tak například o obsah, který globální oteplování označuje za fámu, nepodloženou teorii nebo konspiraci, a popírá souvislost mezi změnami klimatu a emisemi skleníkových plynů.
Zdroj: Ekolist, Google
Podpořte Pozitivní zprávy pomocí Givt
GIVT promění vaše každodenní nákupy na internetu v dobrý skutek. Stačí využít Pomocníka nebo před…




Co inspiruje spisovatele k další tvorbě? Miroslav Hlaučo, autor úspěšného románu Letnice, nachází podněty ve všem, co čte, vidí, slyší i prožívá. V rozhovoru prozrazuje, proč nepíše podle pevné osnovy, jak ho překvapil mezinárodní zájem o jeho knihu a proč si na další dílo dává čas.
Naučné knihy pro malé děti: Partička ze špajzu
Krásné ilustrace a poutavé krátké příběhy, na ty láká série knih od Joryho Johna a Peta Oswalda –…