Někdo má pomoc druhým a dělání dobrých skutků takřka v popisu práce. Pro hasiče to platí bezesporu. Ti australští ale každoročně pomáhají, i když jim skončí směna – stoupnou si před foťák a ze snímků vytvářejí populární kalendář, jehož prodejem pomáhají tam, kde je třeba.
Kalendář australských hasičů má dlouhou tradici, vychází pravidelně už od roku 1993. Za tu dobu se pro různé charitativní organizace vybralo přes 3,2 miliardy australských dolarů. Většinu této částky se přitom podařilo získat jen za posledních pět let. Letos požárníci podpoří například děti s rakovinou, záchranu mořského ptactva, osoby s Downovým syndromem nebo zemědělce při živelných katastrofách.
Letos se nabízí dokonce vícero variant kalendáře, tak aby si vybral každý – v jednom hasiči pózují společně s kočkami, v jiném zase se psy nebo s koňmi, v nabídce je i mix zvířat. Pro klasiky pak nechybí ani možnost sáhnout čistě po hasičích bez zvířecího doprovodu. A ano, taky bez triček. Na závěr pak nesmí chybět stěžejní a samozřejmě pozitivní zpráva: posílají i do Česka.
Zdroj: Australian Firefighters
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Naučte se ovládat své sny. Užijte si třeba románek s celebritou
Platí, že ve snech je možné cokoliv. Proč je tedy nezačít kontrolovat? Díky osvojení této…