Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Česká síťovka ožila a míří i do zahraničí

Zdroj fotografie: FB Síťovky

Legendární síťovka, jak ji známe z černobílých fotografií našich prarodičů, znovu získává na oblibě. Poptávka po ní roste nejen u nás, ale i v dalších státech.

Česká síťovka znovu ožila v roce 2012, kdy její osud vzala do svých rukou designérka a podnikatelka Karolína Pechová. Drobné designové inovace a vytrvalost přinesly své ovoce – České síťovce se daří čím dál lépe, a to nejen v Česku. Už nyní je po ní poptávka v Austrálii, Nizozemí či Itálii a expanze do Německa je na spadnutí.

Úspěchu České síťovky přeje doba. Splňuje totiž vše, co je dnes žádoucí – je ekologická, šitá v chráněných dílnách a je typickou představitelkou módního retro stylu. Kromě prodejen se zdravou výživou a přírodními doplňky jde na odbyt také díky velkým firmám, které na Českou síťovku často vsází při výběru pozorností pro své klienty.

Související články

Inspirace

Brno se stává rájem bezobalového nakupování

Inspirace

Nizozemská firma vyrábí odpadkové koše udržitelným způsobem

Inspirace

42 největších anglických prodejců podepsalo úmluvu na snížení plastových obalů

Byznys

K antiplastové kampani se v Praze připojily první velké firmy

Zaručeně zlepší den

Česká firma přišla s revoluční metodou zpracování odpadu

Jak zabránit suchu v krajině? Podívejte se, jak originálně problém vyřešili na Šumavě

Napůl robot, napůl člověk. Chytrý oblek zvyší efektivitu práce

Proč prádlo usušené na slunci tak krásně voní? Dánští vědci tuto záhadu objasnili

Inspirativní rozhovor

Občané samotní mohou mnohé věci ve městě změnit. Stačí jen chtít, říká Barbora Fodorová z Chcu to v Brně

Občané samotní mohou mnohé věci ve městě změnit. Stačí jen chtít, říká Barbora Fodorová z Chcu to v Brně

Přečtěte si rozhovor se zakladatelkou projektu Chcu to v Brně, jehož prostřednictvím brněnští studenti pomáhají občanům se podílet na veřejném dění.