Legendární síťovka, jak ji známe z černobílých fotografií našich prarodičů, znovu získává na oblibě. Poptávka po ní roste nejen u nás, ale i v dalších státech.
Česká síťovka znovu ožila v roce 2012, kdy její osud vzala do svých rukou designérka a podnikatelka Karolína Pechová. Drobné designové inovace a vytrvalost přinesly své ovoce – České síťovce se daří čím dál lépe, a to nejen v Česku. Už nyní je po ní poptávka v Austrálii, Nizozemí či Itálii a expanze do Německa je na spadnutí.
Úspěchu České síťovky přeje doba. Splňuje totiž vše, co je dnes žádoucí – je ekologická, šitá v chráněných dílnách a je typickou představitelkou módního retro stylu. Kromě prodejen se zdravou výživou a přírodními doplňky jde na odbyt také díky velkým firmám, které na Českou síťovku často vsází při výběru pozorností pro své klienty.
Přečtěte si rozhovor s hercem Kryštofem Bartošem, kterého můžete znát třeba ze seriálu Devadesátky. Jak se jeho život změnil díky úspěšnému seriálu? A u jakých aktivit si nejlépe odpočine?
Inspirace z knihovny: Zapomeňte na 10 000 hodin. Přeskočte pořadí a buďte úspěšní
Opřete se do svého strachu, experimentujte, nebuďte nejlepší – buďte jediní. To jsou jen tři z …