Legendární síťovka, jak ji známe z černobílých fotografií našich prarodičů, znovu získává na oblibě. Poptávka po ní roste nejen u nás, ale i v dalších státech.
Česká síťovka znovu ožila v roce 2012, kdy její osud vzala do svých rukou designérka a podnikatelka Karolína Pechová. Drobné designové inovace a vytrvalost přinesly své ovoce – České síťovce se daří čím dál lépe, a to nejen v Česku. Už nyní je po ní poptávka v Austrálii, Nizozemí či Itálii a expanze do Německa je na spadnutí.
Úspěchu České síťovky přeje doba. Splňuje totiž vše, co je dnes žádoucí – je ekologická, šitá v chráněných dílnách a je typickou představitelkou módního retro stylu. Kromě prodejen se zdravou výživou a přírodními doplňky jde na odbyt také díky velkým firmám, které na Českou síťovku často vsází při výběru pozorností pro své klienty.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Vydejte se na cesty. Tereza Ramba promlouvá do duše všem Dobrodruhům
Láska je. Věta, která vystihuje životy nás všech. Protože láska je všechno, jak by řekla Tereza…