V průběhu května se na padesát amerických novinářů účastnilo profesní konference v Brně. Součástí programu fotografů bylo i nafotit město tak, jak ho během svého pobytu – který byl ve většině případů premiérový – poznali.
Fotografové navštívili místa, která si sami vybrali s doporučením průvodců. Zaujal je například židovský hřbitov nebo podzemí, obecně si pochvalovali celkovou atmosféru ve městě. „Brno samo vybízí ke skvělým záběrům. Byla pro mě čest zachytit reálné momenty, předat na fotografiích autenticitu,“ líčil své dojmy fotograf Marc Downey.
Účastníky zaujala také zdejší kavárenská a barová scéna v čele se Super Panda Circus. Ocenili také ulice prosté turistů. Oproti tomu si je získali místní občané. „Zamiloval jsem si město samotné a lidi v něm. Všude na vás dýchá historie a je toho hodně k focení. Navíc tu jsou velmi přátelští lidé,“ zhodnotil Downey.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Žena po 40 může být sebevědomá a v kondici. Kniha lékařů poradí, jak na to
Čtyřicítka děsí mnoho žen. Jedná se o pomyslný milník, jehož dosažení však nemusí znamenat nic…