Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Americký obchod přispěl na jídlo potřebným i díky hashtagům

1 minuta radosti
Zdroj fotografie: StockSnap.io

Sociální sítě mohou být i prospěšná věc, stačí je správě využít. Tak jako to udělal třeba americký Walmart, který právě jejich prostřednictvím bojoval proti hladu.

Podle statistik trpí hladem každý sedmý Američan. Neignorovat tato čísla se rozhodla americká síť obchodů Walmart. Spojila se proto s největšími výrobci potravin, jako je třeba Pepsi, a koncem března odstartovala měsíční kampaň nazvanou Fight Hunger, Spark Change.

Cílem kampaně bylo nejen upozornit na problém, ale také se aktivně snažit situaci změnit. Obchod s každým zakoupeným produktem od některého z partnerů daroval potravinové bance částku v hodnotě jednoho jídla pro potřebné. Navíc přispěl necelý dolar za jakoukoliv online podporu zahrnující sdílení projektu či použití hashtagu #FightHunger.

Související články

Zaručeně zlepší den

Naděje pro pacienty se závažným průběhem covidu. Vědci zjistili, které léky napomáhají zotavení

Dobrá zpráva pro ty, kteří prodělali koronavirus. Podle vědců získávají na několik měsíců imunitu

Zatočí s plevelem i cenou biozeleniny. V Opavě vznikl stroj, který slibuje revoluci v zemědělství

Jak motivovat děti k úklidu? Češi vymysleli hru, která domácí práce mění v zábavu

Inspirativní rozhovor

Po padesátce jsem začala žít nový život. Víru v sama sebe se snažím vštěpovat i svým klientkám, říká trenérka Dana Škorpilová

Po padesátce jsem začala žít nový život. Víru v sama sebe se snažím vštěpovat i svým klientkám, říká trenérka Dana Škorpilová

Přečtěte si rozhovor s Danou Škorpilovou, která po padesátce skončila kariéru manažerky a začala pomáhat ostatním jako osobní trenérka a výživová poradkyně.