Protože den bude takový, jaký si ho uděláte.

Americký obchod přispěl na jídlo potřebným i díky hashtagům

1 minuta radosti
Zdroj fotografie: StockSnap.io

Sociální sítě mohou být i prospěšná věc, stačí je správě využít. Tak jako to udělal třeba americký Walmart, který právě jejich prostřednictvím bojoval proti hladu.

Podle statistik trpí hladem každý sedmý Američan. Neignorovat tato čísla se rozhodla americká síť obchodů Walmart. Spojila se proto s největšími výrobci potravin, jako je třeba Pepsi, a koncem března odstartovala měsíční kampaň nazvanou Fight Hunger, Spark Change.

Cílem kampaně bylo nejen upozornit na problém, ale také se aktivně snažit situaci změnit. Obchod s každým zakoupeným produktem od některého z partnerů daroval potravinové bance částku v hodnotě jednoho jídla pro potřebné. Navíc přispěl necelý dolar za jakoukoliv online podporu zahrnující sdílení projektu či použití hashtagu #FightHunger.

Související články

Zaručeně zlepší den

Čeští vědci hlásí objev v boji proti rakovině. Nové léky jsou až stokrát účinnější

Čeští vědci vyvinuli unikátní rychlotesty na covid-19. Výsledky odhalí už za hodinu

Praha znovu ovládla anketu o nejlepší místo pro život. Zjistěte, jak se umístil váš kraj

Průlom v boji proti koronaviru. Nový test přináší přesné výsledky už za 90 minut

Inspirativní rozhovor

Subjektivní prožitek je to jediné, co máme. Vytěžme z něj to nejlepší, nabádá duo Brain We Are

Subjektivní prožitek je to jediné, co máme. Vytěžme z něj to nejlepší, nabádá duo Brain We Are

Přečtěte si rozhovor se studenty neurověd - Kryštofem a Vojtou, kteří tvoří podcast Brain We Are.