Nový druh těstoviny převálcoval dosavadní zkušenost veřejnosti s italskou kuchyní. Food blogger Dan Pashman vyvinul tvar, který splňuje všechny požadavky na dokonalou těstovinu.
Svůj produkt Pashman navrhl s ohledem na tři zásadní kritéria – udržení omáčky, příjemnost skusu a napichovatelnost. Výsledný tvar dostal název cascatelli, což v italštině znamená vodopád. Celý proces vývoje autor popsal ve své podcastové sérii Mission: ImPASTAble.
Těstovina má ideálně tvarované záhyby pro zachycení omáčky, dostatečně velkou plochu pro nabodnutí na vidličku a dynamický kontrast textury při žvýkání. Není tedy ani moc křupavá, ani moc měkká. Pashman věří, že objevil dokonalou těstovinu, a veřejnost mu dává za pravdu. Bezprostředně po zahájení prodeje se produkt stal hitem internetu, a i po půl roce je čekací doba po objednání 6 až 8 týdnů.
Zdroj: Mission: ImPASTAble, Salon, pasta.com
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Lepší vztahy začínají správným rozhodnutím. Kniha Volba lásky vám otevře srdce
Snad každý chce mít hezké vztahy s partnerem, rodinou, přáteli a kolegy v práci. Ne vždy se nám to…