Vědci z Akademie věd České republiky přináší novou energii do distanční výuky. Ve výzvě na facebookovém profilu nabízí svou účast ve vyučování formou přednášek či diskusí. Služba se těší velkému zájmu ze strany vědců i škol.
Cílem projektu je narušit monotónnost distanční výuky a poodhalit žákům a žákyním, co vědci ve své profesi dělají. Forma vstupu pak záleží na každém jednotlivci. „Já si například s žáky celou hodinu povídám. Děti se tak mohou zeptat na cokoliv, co je zajímá. Snažíme se rozproudit výuku nejen pro žáky, ale i pro učitele, pro které je virtuální vyučování často velmi náročné,“ uvedl autor výzvy Petr Brož.
Seznam zapojených vědců najdou školy na webových stránkách Akademie věd ČR. Zájemci si zde mohou vybrat téma a konkrétního přednášejícího. Prostřednictvím e-mailu se pak domluví na vhodném termínu, rozsahu a směřování celého povídání. Služba je pro školy zcela zdarma.
Digitální odpadové tržiště pomohlo prodat střešní krytinu, celý most nebo 50 tun pomerančových slupek. Pokud tento projekt ještě neznáte, přečtěte si o něm rozhovor přímo se zakladatelem.
Inspirace z knihovny: Zapomeňte na 10 000 hodin. Přeskočte pořadí a buďte úspěšní
Opřete se do svého strachu, experimentujte, nebuďte nejlepší – buďte jediní. To jsou jen tři z …